Меню сайту
Форма входу
Категорії розділу
Про мотоцикли, що творили історію [2]
Я вважаю, що історію мотоциклів можна зрозуміти прочитавши про певні моделі, які здійснили еволюцію чи революцію.
Експлуатація Альфамото Апачі 200 сс, обслуговування, ремонт, враження [43]
Тут пишу усе, про Альфамото Апач - обслуговування, ремонт, враження
Купити мотоцикл [5]
Читайте про усе що пов'язано із вибором і експлуатацією мотоцикла.
Пошук
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 63
Друзі сайту
  • DIY - Зроби сам
  • Мото сайт Ingvar2
  • Мотосайт Se@dog-а
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Субота, 27.04.2024, 16:44
    Вітаю Вас Гість | RSS
    Головна | Реєстрація | Вхід
    Про мотоцикл моєї мрії - Апач
    Головна » Статті » Мото статті

    У розділі матеріалів: 46
    Показано матеріалів: 11-20
    Сторінки: « 1 2 3 4 5 »

    Розширення впускних та випускних каналів головки циліндра, фрези 150 кубовий двигун CG 162 FMJ непоганий, проте він конструктивно "задушений" по впускним та випускним каналам. Це конструктивне рішення зменьшує кількість паливно-повітряної суміші, а відтак зменьшує потужність. Таким чином покращується паливна економічність при невимогливому використанні та значно збільшує ресурс двигуна, адже зменьшується навантаження на кривошипно шатунний механізм.
     Оскільки на цьому двигуні я вже відкатав 2 сезони це близько 8000-9000 км, то особливо переживать за паливну економічність не варто. За моїми спостереженнями цей двигун спалює близько 3 літрів пального на 100 км шляху, або й меньше. Проте йому критично не вистачає потужності і крутного моменту. Тому розширення впускного каналу та полірування випускного мають покращити газодинамічні показники двигуна. 
     Як розібрать голівку циліндра читайте в попередній статті.
    Експлуатація Альфамото Апачі 200 сс, обслуговування, ремонт, враження | Переглядів: 1616 | Додав: Grom | Дата: 07.03.2013 | Коментарі (0)

    150 cc CG 162 FMJ engineЯк я вже писав двигун мого Апача не ідеальний, що не завадило йому возити мене усьюди протягом сезону. Саме тому я хочу його модернизувати, адже в нього є приховані резерви. Проте я хочу і надалі їздити на мотоциклі, тому на підміну 200 кубовому двигуну я використаю 150-ти кубовий. Перед тим як встановити старий двигун я вирішив його повністю перебрати. 

    Після того як я повернув працездатність фари після невдалого тюнінгу, форма світлової плями змінилася. По центру з'явилася тінь - дуже не зручно. Розбираючись в чому справа я ретельно оглянув рефлектор і виявив серйозні пошкодження. Тепер все стало зрозумілим - немає чому відбивати світло, бо немає покриття...
    Що ж немає нічого неможливого

    Вихлопна труба мотоцикла Альфамото Апач оснащена тепловим щиткомНа більшості фото мотоцикла Апачі око зупиняється на вихлопній трубі. Погодьтеся, величезна хромована пластина надовго фіксує погляд. Крім того цей тепловий щиток дуже ДУЖЕ функціональний! Я жодного разу не обпікся чи обпалив ногу за увесь сезон.

    Мені подобається приборна панель мого Апача, проте довершенність немає меж. Мені не вистачало яскравості лампи індикатора нейтралі. Ще з часів мого авто-минулого знайшлась пара світлодіодів. 
    Чому б не замінити тмяні лампочки діодами - вони значно яскравіші та майже вічні.

    Ремонт пластику мотоцикла Апач 200 ссЗа сезон повсякденної експлуатації мотоцикла Апач я мав зовсім небагато проблем. Часто забував заправитися, адже витрата пального рідко перевищувала 3 літри на сотню, горіли лампочки, пару раз падав мотик... тут вже нікого крім себе не звинуватиш. Саме після таких падінь я звернув увагу на специфічний звук - пластик лопнув. про те як я його ремонтував - читайте далі.

    Приблизно рік тому я вирішив, що хочу купити мотоцикл. Не будь-який, я довго читав, придивлявся і вибирав = 200 кубовий Апачі. Після цього доленосного рішення все інше було ділом техніки: розпочати роботу над сайтом, знайти ще одну роботу, відкладати копієчку до копієчки... 
    Головне я жив цим мотоциклом, а відтак ми не могли не зустрітися. Саме про своє перше побачення на виставці МотоБайк 2012 я і хочу розповісти!
    Купити мотоцикл | Переглядів: 1371 | Додав: Grom | Дата: 04.01.2013 | Коментарі (0)

    Бывалый з дружиною на мотоциклі Альфамото Апачі
    Ми познайомилися з Бывалым на форумі Альфамото. Одразу було зрозуміло, що дядько путящий, добре розуміється на мотиках і запросто дає поради. 
    Тож підсумовуючи 2012 рік я вирішив розпитати його що та як. Сподіваюся Вам буде цікаво

    карбюратор PZ-30 на мотоциклі Альфамото Апачі
    Карбюратор PZ-30 крутий!
    Це аксіома, проте я все одно наведу декілька аргументів:діаметр дифузора 30 мм
                1. Прискорювальний насос
                2. Система Холостого Ходу з перехідною системою
                3. Головна Дозуюча Система з емульсийними трубками
                4. Еконостат, теж з емульсійною трубкою

    Якщо я Вас не переконав чи ви не знаєте, що це означає, то читати про один з найкращих мото-карбюраторів зі сталим діаметром дифузора не варто...

    Догляд за ланцюгом мотоцикла Альфамото АпачіЛанцюгова передача далеко не ідеальна - інертна, тягнеться, впливає на роботу підвіски... проте досить дешева (порівняно з карданом) та надійна (з ременем). Крім того вона здатна передавати високий крутний момент, не проковзує, має високий ККД - 0,9-0,98%!
      Мій ланцюг вже пройшов 7 тисяч і дай Бог пройде ще пару. Мінятіму під новий сезон, а поки що розкажу як я за ним доглядаю.

    Copyright MyCorp © 2024
    Створити безкоштовний сайт на uCoz