Якби мотоциклісти завжди їздили за правилами, колеса завжди чіплялися за покриття, а пісок не був піском... Одним словом, якби я не попхався на дорожному мотоциклі по глибокому піску в лісі... Двома словами - якби я завжди був обережним. Трьома словами - я кілька раз впав і одним з наслідків стало одне надірване кріплення термощитка. Я його відкрутив і поклав у гаражі. Далі гірше за кілька місяців розвібрувались іще два кріплення. Аж поки мені не довелося зовсім зняти хромовану детальки щоб не загубити її. Як видно з фото кожне кріплення приварено в двох точках. Зварні шви були досить міцні, але очевидно не дисить великі. Про міцність зварних швів свідчать шматки вирвані з м'ясом. Дірки трохи травили вихлопні гази. Звук вихлопа ослаб. На моє особисте переконання потужність також зменьшилась. Двигун якось не так виштовхував із себе відпрацьовані гази. Мені не подобалось, хоча можливо це суб'єктивне враження через тихіший звук? Без термощитка я проїздив близько тижня-двох. Дуже діставав факт, що тепер треба дивитись щоб не притулити ногу до вихлопухи - адже на світлофорі я опираюсь на праву, щоб залишити вільною ліву для вмикання передачі. Погодьтеся на дорозі нас чекає багато різноманітних стресів - навіщо примушувати себе зайве хвилюватися. Крім того в ПДД сказано, що негерметичність вихлопної системи це одна з причин візиту на штрафплощадку... Закінчилося все добре - 50 грн зварювальнику на СТО і хвилин 4-5 на роботу. В щитку два отвори круглі, а два інши овальні, що дає змогу прилаштувати щиток навіть, якщо зварні шви трохи потягло. Як видно з фото щиток тепер не паралельний до зонішнього краю банки глушника. Проте свою функцію він виконує, крім того хлопці дали мені рік гарантії - піди вгадай чи пожартували ?
|