Збираючи інфу про Апачі я старався віднайти усе, що тільки можна. В результаті Майк із Альфамото поділився фотографіями:
Я просто закохався в нього. Він прекрасний, гармонічний, завершений та лаконічний.
Фото краще передають його форму, але у ньго все в порядку із змістом також. Двигун 163 FML - серце Апача. Конструкція базується на Хондівському моторі серії CB. Перевірений часом баланс - верхній розпредвал, майже квадратний хід/діаметр циліндра 63,5 Х 62,2 мм, помірна ступінь стиснення (9.0) та повітряне охолодження. Потужність за різними даними 15-17 к.с. при крутному моменті близько 15-17 Нм.
Двигун це перше що я почав розглядати, після цього захотілося більше інформації.
Усі погоджуються в одному - вихлопна труба дуже симпатична, а потужний диск в передніх гальмах це великий "+"!
Да і передок досить симпатичний - щось у стилі Сузукі Гладіус та Хонда Хорнет
Коли я вперше на нього сів - просто мурашки по тілу побігли. Ноги одразу знайшли підніжки, руки одразу намацали усі перемикачі, навіть дзеркала не довелось особливо підстроювати - це мій мотоцикл. А та маловажлива деталь, що гроші за нього я мав принести наступного дня, не міг зтерти посмішку з мого обличчя! Я попросив мене познімати в режимі відео - якість дуже слабенька, тому я постдався викласти його раніше, але зараз така ностальгія...
Наступного дня мені потрібно було привезти гроші, отримати усі документи та дочекатися кінця виставки, бо це все таки був потужний ШОУ-СТОПЕР.