Меню сайту
Форма входу
Категорії розділу
Про мотоцикли, що творили історію [2]
Я вважаю, що історію мотоциклів можна зрозуміти прочитавши про певні моделі, які здійснили еволюцію чи революцію.
Експлуатація Альфамото Апачі 200 сс, обслуговування, ремонт, враження [43]
Тут пишу усе, про Альфамото Апач - обслуговування, ремонт, враження
Купити мотоцикл [5]
Читайте про усе що пов'язано із вибором і експлуатацією мотоцикла.
Пошук
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 63
Друзі сайту
  • DIY - Зроби сам
  • Мото сайт Ingvar2
  • Мотосайт Se@dog-а
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Четвер, 28.03.2024, 13:58
    Вітаю Вас Гість | RSS
    Головна | Реєстрація | Вхід
    Про мотоцикл моєї мрії - Апач
    Головна » Статті » Мото статті

    У розділі матеріалів: 46
    Показано матеріалів: 1-10
    Сторінки: 1 2 3 4 5 »

     Перший ремонт 200сс двигуна Апачі - після тривалих і не завжди акуратних дослідів з фарами я отримав проблему: між жовтими дротами (фаза) було не більше 1,6V. Опір котушок при цьому склав лише 0,004 Ом.
     Очевидно, що через надвеликі навантаження відбулось міжвиткове замикання. Найлегше, що можна зробити - замінити статор генератора в зборі.
    Експлуатація Альфамото Апачі 200 сс, обслуговування, ремонт, враження | Переглядів: 2814 | Додав: Grom | Дата: 15.11.2013 | Коментарі (0)

    Мотоцикл Апачі найкраща покупка за його ціну, не стомлююсь про це говорити та писати. Проте ми - люди, завжди хочемо кращого. Тому через часті нічні поїздки постало питання про покращення світла фар. Першою спробою було встановлення галогенної лампи замість стандартної. Нажаль ця спроба була невдалою, адже рефлектор фари Апача пластиковий...
    Led габарити у дії, мотоцикл Альфамото АпачіФари прикриті саморобним пластиковим обтічником-мордою, хоча більше схоже на телевізор
    Тому моя друга спроба значно кардинальніша - заміняю фари, саме так: по окремій фарі на ближнє і дальнє світло.

    Перевалили со своим коником уже за тыщу... По сему поводу были гостеприимно приняты Громом в его гараже, с целью поковыряться в мопедке и (по его словам) покавасить... (Пили вкуснейший квас!)
    Мопедка мои издевательства приняла достойно!
    1) Замена масла - естественно.
    2) Посмотрели\помыли фильтр (хотя, судя по всему, туда можно было и не лезть). фото у Грома.
    3) Посмотрели свечу, показала траблы карба, а именно - обедненную смесь, после чего последовало выкрутка иглы карба и понимание что без ее замены справится с проблемой, как минимум, сложно, а то и не реально. (фото у Грома)
    4) Очистка\смазка\подтяжка цепи - по умолчанию.
    5) В клапана и их зазоры не вмешивались, по моей инициативе, не смотря на то что Гром предлагал. Считаю что пока звук нормальный, и техника работает - нех туда соваться...
    6) Много еще по мелочи посмотрели, обсудили, я узнал много нового, за что выражаю огроменую благодарность Грому!


    Симпатична мордашка ІрокезаАкуратний задок AlfaMoto Irokez
    Купити мотоцикл | Переглядів: 1982 | Додав: Grom | Дата: 26.06.2013 | Коментарі (0)

    Схоже я першим зробив систему охолодження масла, яка однаково підходить для двигунів CB та CG. Тому ця стаття буде цікавою чи, навіть, корисною усім власникам мотоциклів моторами об'ємом від 125сс до 233сс, що базуються на технологіях Honda.
    Користуючись схожістю картерів нижньовального і верхньовального двигунів, я провів пробу на старому 150 сс і лише потім поставив масляне охолодження на 200 кубовий двигун мотоцикла Апачі. 
    Місця встановлення штуцерів масляного охолодження
    Вживлення радіатора складається лише з 5 етапів:
    1. Купити радіатор, шланги і штуцери
    2. Просвердлити картер і кришку щеплення
    3. Нарізати різьбу і закрутити штуцери
    4. Виготовити кронштейн
    5. Встановити радіатор і підключити шланги
    Здається, це досить просто




    Тепловий зазор забезпечує герметичну посадку клапана на сідло при тепловому розширені деталей під час роботи двигуна.


    Для кожної моделі двигуна встановлена оптимальна величина теплового зазору в клапанних механізмах - для 163 FML він складає 0,05 +/- 0,01 мм для обох клапанів.

    У процесі експлуатації внаслідок зношування або порушення регулювання величина теплового зазору може змінитися, відхилитися від оптимальних значень. Як збільшення, так і зменшення теплового зазору негативно впливає на роботі ГРМ і двигуна вцілому. При дуже великому зазорі зростають ударні навантаження і збільшується зношування деталей приводу клапанів. Порушуються фази газорозподілу (момент відкриття і закриття клапанів), що приводить до втрати потужності і економічності двигуна. Замалі зазори не забезпечують герметичність камери згорання, двигун втрачає компресію і не розвиває повної потужності, клапани перегріваються, що може спричинити до прогорання тарілки клапана.


    Почалось все 5 травня, в ніч напередодні Паски: їхав додому і втрапив у нерівність дорожного покриття, в результаті некислого удару водійську підніжку зрізало під самий корінь. Мушу зазначити, що минулий сезон теж пройшов на не найкращих покриттях, проте 800 км цьогорічних доріг доконали кронштейн...
     Я розумію, що нова деталь теж може пропрацювати зовсім недовго. Саме тому і вирішив виготовити кронштейн самотужки. Невеликий досвід роботи із слесарними електроінструментами та зварювальним апаратом є, але якщо придивитися, то кустарність деталі помітна (навіть дуже).

    Ефект світловідбиваючих полосок на колесахКрім світлотехніки, яка активно освітлює дорогу, мотоцикл варто обладнати засобами пасивної помітності. Я обрав жовті та помаранчеві світлоповертаючі полоси на колісні диски. На папері таке поєднання може здатися схожим на папугу, але як видно на фото виглядає це досить симпатично.
    Не можу перевірити сам, проте, кажуть, у русі виглядають ще краще.

    Задні барабанні гальма мотоцикла Альфамото АпачіУ статті про мотоцикл Апачі опублікованій и журналі МотоДрайв  Сергій Кузнецов жалівся на страшенний скрип задних гальм. Справа в тому, що скрип виходить врезультаті накладення багатьох різних факторів. В нашому випадку найголовніше те, що його можна легко позбутися :)

    Ще минулої осені придбав високоякісні світлодіоди з високою світловіддачею. Зимою ковирятись в гаражі було холодно і незручно, а зараз підготовка до сезону йде повним ходом. Тож в фару головного світла та задній габарит/стоп вживлені свілодіоди.

    Голівка циліндра 150 сс Роботи з голівкою майже завершені. Залишилося відполірувати верхню частину камери згорання, канали впуску та випуску, притерти клапани. Полірування процес простий проте довгий.
     Важливо зробити поверхню м'якою та однорідною, тоді нагар не зможе "пристати". Або буде просто відлущуватися при зміні навантажень - таким чином можна значно покращити здатність двигуна до самоочищення.

    Copyright MyCorp © 2024
    Створити безкоштовний сайт на uCoz