Меню сайту
Форма входу
Категорії розділу
Про мотоцикли, що творили історію [2]
Я вважаю, що історію мотоциклів можна зрозуміти прочитавши про певні моделі, які здійснили еволюцію чи революцію.
Експлуатація Альфамото Апачі 200 сс, обслуговування, ремонт, враження [43]
Тут пишу усе, про Альфамото Апач - обслуговування, ремонт, враження
Купити мотоцикл [5]
Читайте про усе що пов'язано із вибором і експлуатацією мотоцикла.
Пошук
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 63
Друзі сайту
  • DIY - Зроби сам
  • Мото сайт Ingvar2
  • Мотосайт Se@dog-а
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Понеділок, 06.05.2024, 07:22
    Вітаю Вас Гість | RSS
    Головна | Реєстрація | Вхід
    Про мотоцикл моєї мрії - Апач
    Головна » Статті » Мото статті » Експлуатація Альфамото Апачі 200 сс, обслуговування, ремонт, враження

    PZ-30 - карбюратор мотоцикла Апачі 200 сс
    Справа була ввечері - робить було нічого...
    Кабюратор PZ-30 ще не знятий з Мого Апача Альфамото
    Іншого пояснення у мене немає, оскільки післ'я пробігу 7400 км особливих претензий до роботи паливної системи мотоцикла не було. Проте, досвід, син помилок власних, говорив - у нас неякісний бензин, ти любиш карбюратори, гарантія вже закінчилась. Одним словом хоча б для інспекції та промивки карбюратор було варто розібрати. Звісно як відповідальний сайтотворець я все задокументував. Світла було малувато, фотоапаратик старенький, руки в маслі часу невистачало - і ще тисяча вибачень, бо з 147 фотографій більш-менш вийшли всього 65.
    Карбюратор без дроселя та голки-розпилювачаДля зручності доступу до карбюратора (PZ-30) можна зняти пластик та бак
    Для зручності доступу до карбюратора (PZ-30) можна зняти пластик та бак. Проте якщо вам ліньки - доступ нормальний, можна бак залишати ;) Щоб зняти карбюратор треба відкрутити дві шпільки та розслабити хомут на повітроводі. Проте виявилося що зручніше викручувати два болти із головки циліндра і знімати карб разом з перехідним патрубком - інакше встановити його на місце у мене не вийшло.
    карбюратор PZ-30 після першої тисячі км пробігу7600 км майже не позначились на карбюраторі PZ-30 мотоцикла Апач 200 сс
    Перший раз я знімав карбюратор десь після 1000 км пробігу - можете самі порівняти.
    Зовнішній вигляд карбюратора мотоцикла Апач Lifan YK-200Lifan YK-200 комплектують карбюратором PZ-30
    Невелика кількість червоного осаду нічого не означає = за весь час експлуатації мотоцикла (6 місяців) я всього кілька раз заправлявся на випадкових заправках.
    Червоний осад всередині карбюратора PZ-30PZ-30 вкритий слабеньким червоним нальотом
    На мою думку червоні розводи які можна зтерти пальцем не можуть завадити ефективній роботі карба. Тому я не дуже переймався.
    Поплавкова камера карбюратора PZ-30Жодного осаду на дні поплавкової камери карбюратора Апачі 200 сс
    Першим ділом я подивився в поплавкову камеру - чисто. Якщо придивитися все одно чисто... Стало зрозуміло що особливого толку від розбирання не буде, промивать, продувать особливого сенсу немає, проте якщо вже почав - доведи до кінця.
    Маркуванна не денці поплавкової камери карбюратора мотоцикла Альфамото АпачНижня половина карбюратора PZ-30 без резинових ущільненьниз PZ-30, зверніть увагу на жиклер
    Головне нічого не загубити! Тому коли вже ви заходилися розбирати карбюратор, звертайте увагу на усі дрібненькі резиночки - без них працювати не буде.
    Верхня частина карбюратора PZ-30Головний паливний жиклер карбюратора PZ-30
    В цьому карбюраторі дуже багато жиклерів, Головний Паливний Жиклер маркований як К-98. Нажаль, я не знаю що це означає (існує кілька загальноприйнятих систем - яка з них застосована ???)
    Вид збоку на жиклер Холостого ХодуЖиклер К40А Холостого Ходу з емульсийною трубкою
    Поруч з шахтою Головної Дозуючої Системої (ГДС) розташований жиклер Холостого Ходу (ХХ), він промаркований як К40А
    Жиклери ХХ та ГДС з емульсійними трубкамиЕмульсійна трубка ГДС КВ 145
    Обидві системи оснащені Емульсійними Трубками (ЕТ). Холостому ходу вистачає інтегрованої до жиклера ЕТ, а от Головна Дозуюча Система складається із окремого жиклера та Емульсійної Трубки з маркуванням КВ 145. Воно й зрозуміло - в карбюраторах такого типу ГДС забезпечує сумішеутворення на усіх режимах роботи понад Холостий Хід. 
    Для того щоб викрутить жиклер ГДС з емульсійною труюкою треба ключ на 7Щоб викрутити жиклер ГДС із емульсійної трубки візьміть ключ на "7" та викрутку
    Щоб викрутити жиклер ГДС із емульсійної трубки візьміть ключ на "7" та викрутку. Головне не докладати надмірних зусиль. 
    Жиклер ХХ та ГДС разом з Емульсийною Трубкою
    Елементи ГДС треба протирати з великою охайністю, варто вибрати неворсистий матеріал для протирання - щоб на жиклерах та трубках не залишилось ані ворсинки!
    Проставка розпилювач ГДС, карбюратора PZ-30Голка та деталі ГДС, мотоцикла Апачі
    Головна Дозуюча Система має ще одну маленьку але напрочуд важливу деталь. Цей циліндрик з циркулярним виступом приймає в себе голку-розпилювач Дроселя і працює як розпилювач на повністю відкритій заслонці.
    Багато чистих запчастинок від карбюратораЧастини запорного пристрою поплавкової камери
    Жиклери беруть бензин із поплавкової камери. Дуже важливо, щоб рівень палива весь час був однаковий - це основоположна величина, тому будьте дуже обережні із важелем поплавків та оською.
    Пусковий збагачувач та поплавки карбюратора PZ-30PZ-30: запорна голка та вісь поплавків
    Пид час розбирання поплавкового механізму - зверніть увагу на вісь. Один з її торців злегка заокруглений, а інший з насічкою. Інакше оська не стане - тому не варто докладати надмірних зусиль, адже корпус відлитий із досить м'якого металу.
    Запорна голка поплавкової камери карбюратора PZ-30Клапан поплавкового механізму карбюратора PZ-30
    Запорна голка карбюратора PZ-30 має резиновий робочий кінець6 що забезпечує надійне запирання та виключає процедуру притирання клапана. Крім того у голки на зворотньому кінці встановлена дротяна петля, яка унеможливлює зависання. Таким чином конструкція поплавкового механізму дуже прогресивна.
    Верхня частина карбюратора PZ-30 без поплавківВерхня частина карбюратора - по центру жиклер ХХ
    Жіклер Прискорювального Насосу утоплений в колодязі - без зайвої потреба викручувати його не варто.
    Механізм Прискорювального Насосу карбюратора PZ-30Пружинка прискорювального насосу повертає мембрану в початкове положення
    Прискорювальний насос скріплено 3-ма гвинтами, будьте обережні - пружинка хоч і не дуже потужна, а все ж може вистрибнути.
    Жиклери прискорювального насосу карбюратора PZ-30
    У Прискорювального Насосу найбільше жиклерів: 2 в кришці насосу і ще 2 в корпусі карбюратора... Працює відмінно, видно не дарма заморочились.
    Пускова шторка/заслонка з оськоюТюнінгована заслонка пускового прискорювача - підсос
    Від справ прискорювальних, до більш насущних - холодний мотор не запуститься на звичайній суміші. Тому для її тимчасового збагачення використовуємо заслонку - 99% часу вона відкрита, оскільки потрібна лише для запуску та прогріву. Щоб мінімізувати втрати при її обтікання в неробочому стані - заточив її кромки.
    Вісь пускової заслонки, обточена заради кращої обтічностіОбточена оська Пускового Збагачувача
    Як бачите оську теж не минула лиха доля. Її обточував на скору руку, тому не дуже акуратно. Головне - не зменшувати глибину різьби для болтів заслонки, а навантаження там мінімальне, тому пізніше обточу її "начисто" - надам гарної аеродинамічної форми.
    Гвинти кількості та якості Холостого Ходу
    Останні штрихи - гвинти кількості та якості Холостого Ходу. Їх треба тримати в чистоті, особливо якісний - найменшої рисочки чи ворсинки на ньому буде достатньо для нестабільного ХХ. Тому його мити та протирати з найбільшою обережністю.

    Стаття вийшла величезною, тому про як збирати карбюратор читайте в наступній статті.
    Категорія: Експлуатація Альфамото Апачі 200 сс, обслуговування, ремонт, враження | Додав: Grom (20.10.2012)
    Переглядів: 10930 | Коментарі: 8 | Теги: Apache, карбюратор ПЗ-30, Альфамото Апачі, регулювання, прискорювальний насос, промивання, жиклери, карбюратор 200 сс, карбюратор PZ-30, холостий хід | Рейтинг: 4.0/3
    Всього коментарів: 2
    1 Владимир  
    0
    Здравствуйте!

    Не давно приобрел такой же мотык ))) , как и у вас . Если можно, как с вами созвониться . Меня интересует ваша консультация по настройке карбюратора . Если вы конечно не против . Буду вам благодарен .

    2 Grom  
    0
    Звичайно - найкраще контактувати через форум Альфамото. Ссилка на нього в головному меню - там надсилайте ЛС Grom'у чи задайте питання у темі про мотоцикл Апачі. Буду радий допомогти чим зможу, якщо буде мало - то там ще багато спеців!

    Ім`я *:
    Email *:
    Код *:
    Copyright MyCorp © 2024
    Створити безкоштовний сайт на uCoz