Меню сайту
Форма входу
Категорії розділу
Про мотоцикли, що творили історію [2]
Я вважаю, що історію мотоциклів можна зрозуміти прочитавши про певні моделі, які здійснили еволюцію чи революцію.
Експлуатація Альфамото Апачі 200 сс, обслуговування, ремонт, враження [43]
Тут пишу усе, про Альфамото Апач - обслуговування, ремонт, враження
Купити мотоцикл [5]
Читайте про усе що пов'язано із вибором і експлуатацією мотоцикла.
Пошук
Наше опитування
Хочеш купити мотоцикл?
Всього відповідей: 77
Друзі сайту
  • DIY - Зроби сам
  • Мото сайт Ingvar2
  • Мотосайт Se@dog-а
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Четвер, 18.04.2024, 23:41
    Вітаю Вас Гість | RSS
    Головна | Реєстрація | Вхід
    Про мотоцикл моєї мрії - Апач
    Головна » Статті » Мото статті » Експлуатація Альфамото Апачі 200 сс, обслуговування, ремонт, враження

    Заміна двигуна CB 163 FML на CG 162 FMJ
    150 сс нижньовальний двигунДвигун мотоцикла Вікінг 150 сс
    Щоб зняти кришку клапанного механізму треба відкрутити три болти з голівками на 10. 
    Клапанна кришка двигуна 162 FMJКришку клапанного мехинізму тримають болти на 10
    Механізм геніально простий, тому максимально надійний.
    Механізм ГРМ і кришка з масляними каналамиРокери та клапани двигуна 162 FMJ
    Рокери опираються на штанги та штовхають клапани, тому для регулювання теплових зазорів встановлені регулювальні шпильки з гайками.
    На рокерах є гайки для регулювання теплових зазорів клапанівШтанги-штовхачі ГРМ двигуна CG 150
    Як видно з фото на усіх деталях ГРМ є маслопровідні отвори, на кришці є відповідні канали. Така конструкція проста в регулювання і догляді.
    Для більшої надійності рокерний механізм гаварений наглухоМеханізм регулювання теплових зазорів двигуна CG 162 FMJ
    Увесь механізм закріплений трьома болтами з головками 12.
    Потужни болти М8 на 12 тримають клапанний мехинізмСухарі клапана двигуна 162 FMJ
    Розсухарювання клапанів досить складний процес тому сфотографувати його було важко - руки зайняті, проте під час збирання двигуна я продемонструю саморобний пристрій для установки та розсухарювання клапанів.
    "Гола" голівка циліндра CG 162 FMJCG 150 cc направляюча клапана без маслозйомного ковпачка
    Одна з причин розбирання двигуна - 1 літр масла на кожну 1000 км. Сподіваюсь ви розумієте, що причина більш ніж вагома. Я підозрював що перегоріли чи ще якось пошкодились маслозйомні ковпаки, їх ще називають сальниками клапанів. Але як ви можете бачити на власні очі - їх просто немає! Щоб оцінити наслідки несправностей треба зняти голівку циліндра, вона кріпиться чотирьома шпильками, які затягнуті спеціальними гайками - досить міцно затягнуто!
    Система кріплення голивки циліндра 162 FMJ 150 ссДеталі клапанного механізму 150 сс двигуна 162 FMJ
    Чотири викручених гайки та лоток запчастин. Головка розібрана та зірвана з герметика.
    Голівка циліндра двигуна CG 150CG 150 cc Циліндр з поршнем
    Ось що я побачив всередині:
    Дивні сліди на поршні 150 ссЗняття впускного клапана, діаметр 30 мм
    На поршні та голівці циліндра глибокі зарубки клиноподібної форми та декілька круглих. Це точно не детонація, оскільки краї не оплавлені. З іншого боку не розумія як в камеру згоряння міг потрапити об'єкт незрозумілої форми. 
    Є ймовірність потрапляння через отвір свічки, значно меньш ймовірно що зі сторони карбюратора.
    Нагар на впускному клапані та голівці циліндраКлапани двигуна CG 150 впускний 30 мм, випускний 25 мм у діаметрі
    Як видно по клапанам - нагар на випускному аномально "жирний", він не відтирається пальцями дуже міцний і взагалі "НЕПРАВИЛЬНИЙ".
    Жирний масляний нагар у випускному каналі - горіло маслоАсиметричність направляючої клапана, працювала як насос
    Все стає зрозумілим коли ми роздивимось направляючу втулку клапана. Вона має невеликий асиметричність зверху - очевидно, що це трохи постарався кривий клапан. А на виході вона щедро змащена прогорілим мастилом - ось вам і масложорка 1 літр мастила на кожну 1000 км...

    У випускному каналі великий шар нагару, кінчик направляючої втулки клапана вкритий "дьогтем" - це суміш сажі та масла, яке проникало із системи змащення клапанного механізму прямо у вихлопну.

    Натомість у впускному каналі все чисто-мирно. Є слиди використання палива із фероценами (червоний наліт) та незначну кількість сажі біля самої фаски клапана.
    Нагар на поршні двигуна 162 FMJ
    Прискіпливий огляд поршня при денному світлі демонструє масштаби лиха. Інородний предмет (чим би він не був) наробив зарубок по усьому краю поршня.
    Нагар рихлий, неприродний - утворений нагорянням масла
    Як видно на фото в основному зарубки довгасті, схожої на клин форми, але є і круглі.
    Наявність пошкоджень лише по краю голивки циліндра та по краю поршня пояснюється шатровою (півсферичною) формою камери згоряння. По її краю зкруглення поршня та виступ голівки утворюють "виштовхувач". Це зроблено для того щоб під час руху поршня вгору у ВМТ з "виштовхувача" виштовхувалася паливна суміш і утворювала вихор, це зменшує ймовірність детонації та підвищує ефективність/повноту згоряння палива.

    Пошкодження в камері згоряння засмучують, проте все можна полагодити. Адже з іншого боку дослідження двигуна принесло і позитивні враження. Попередні переробки включали в себе згладжування нерівностей в камері згоряння та повне її полірування (і голівка циліндра, і поршень). Як результат нагар дуже просто зчищається - крім місць пошкоджених інородний предметом нагару немає за що учепитися.

    Категорія: Експлуатація Альфамото Апачі 200 сс, обслуговування, ремонт, враження | Додав: Grom (02.03.2013)
    Переглядів: 4214 | Коментарі: 1 | Теги: полірування, CG 150 cc, притирання клапанів, ремонт, двигун, розбирання, 162 FMJ, розточування головки циліндра | Рейтинг: 5.0/1
    Всього коментарів: 0
    Ім`я *:
    Email *:
    Код *:
    Copyright MyCorp © 2024
    Створити безкоштовний сайт на uCoz