Приборка не зламалась, просто захотілося замінити лампочки на діоди, щоб її зняти доведеться відкрутити бокові декоративні накладки та демонтувати фару. Сама приборка встановлена на сайлентблоки.
Бажано відкрутити трос спідометра до того як знімати приборну панель, щоб трос та його чохол зайве не травмувати. Для нележної гідроізоляції приборка зібрана із двох частин із резиновою прокладкою. Верхня частина приблизно на 5-7 мм обхватує нижню, кріпиться це все 4 саморізами. Демонтаж лампочок - навіть нема чого описувать, лише потягніть за дроти і все. В підсвітці використовують безцокольні лампи 12 V 1 W. Замінити їх 12 V безцокольними діодами дуже складно! Бо діоди на відміну від лампочок мають бути підключені із правильною полярністю. На практиці все простіше - вставляєш = не горить... переставляєш кілька раз, все одно не горить. Підключаєш приборку до роз'єму - один загорівся! Переставляєш другий - не горить, ще раз переставляєш - не горить??? вмикаєш дальнє світло = все гаразд!!! Якщо все зроблено правильно, то діоди горять рівним яскравим світлом відповідного кольору. Якщо вони моргають чи вмикаються не кожного разу - варто перевірити контакти самих діодів - чи не підігнулися і поправити контактну планку в цоколі. Ось так це виглядає в натурі. Фото з дальнім світлом і нейтралкою не вийшло - фотоапарат дурів, дуже затіняв. Дуже зручно в яскраву сонячну погоду - нейтраль видно завжди! Як на мене мета світлотюнінгу приборки досягнута. Проте це не кінець доробок приборної панелі мотоцикла Апачі. Мені кинулися в око зарубки по краях обтічника приборки. Їх виїли закраїни фари. Пробна поїздка без фари продемонструвала більшу стабільність в показах спідометра. З цього я зробив висновок, що приборна панель взагалі та спідометр зокрема отримували надмірні вібраційні навантаження через контакт з фарою, їх резильтатом стали зарубки та препаршива робота спідометра. Тому я вирішив підняти приборку в межах допустимих штатним кронштейном Як ви розумієте просвердлити дві дірки діаметром 6 мм не складно. Якщо придивитися, то мої навіть трохи акуратніші. Останній штрих - штатна резинка тепер не дістає до фари і не може допомогти гасити вібрації. Тому я вирізав полоску із пінорезини і наклеїв по периметру. Тепер все - і прибори видно і приборка меньше вібрує.
|