Меню сайту
Форма входу
Категорії розділу
Про мотоцикли, що творили історію [2]
Я вважаю, що історію мотоциклів можна зрозуміти прочитавши про певні моделі, які здійснили еволюцію чи революцію.
Експлуатація Альфамото Апачі 200 сс, обслуговування, ремонт, враження [43]
Тут пишу усе, про Альфамото Апач - обслуговування, ремонт, враження
Купити мотоцикл [5]
Читайте про усе що пов'язано із вибором і експлуатацією мотоцикла.
Пошук
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 63
Друзі сайту
  • DIY - Зроби сам
  • Мото сайт Ingvar2
  • Мотосайт Se@dog-а
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    П`ятниця, 10.05.2024, 01:57
    Вітаю Вас Гість | RSS
    Головна | Реєстрація | Вхід
    Про мотоцикл моєї мрії - Апач
    Головна » Статті » Мото статті » Експлуатація Альфамото Апачі 200 сс, обслуговування, ремонт, враження

    Пластик - експлуатація та ремонт
    Пластик в принципі досить еластична штука. Проте він має ососбливість - якщо навантаження часто повторюється, чи часто змінює напрямок. Одним словом не люблять пластики вібрацій! А якщо ще й стукнути, а потім потрясти - саме так я втратив місце кріплення лівого пластикового щитка.

    Він тримався буквально на болті. 

    Тому довелось його складати до купи. Спочатки я все гарно знежирив, потім акуратно промазав суперклеєм. (це я думав, що акуратно - насправді клей на руках залишив гарні відтиски пальців). Суперклеєва зборка була потрібна, щоб можна було це все обробляти як одну деталь.
    Клеєти пластик треба дуже акуратноПилюка добре липне на клей, тому треба буде перефарбувати
    Як бачите пилюка дуже гарно налипла на залишки клею. Тепер доведеться перефарбовувати усю детальку, проте на момент ремонту чистота не була першо-головним завданням. Тому не сильно заморочувався - як завжди поспішав.
    Якщо деталь має зламатися в цьому місці - хто сказав що один раз
    Тому не одразу підсилив суперклей епоксидкою, думав, що за пару днів нічого не станеться. Проте немає нічого настілки постійного як тимчасове, тому армування склосіткою відбулося лише після повторного пошкодження :(
    Добре видно тріщини від першого та другого пошкодження пластикуПластик Апача ломався двічі в одному місці - треба підсилювати
    Тут вже нема чого робити суперклею. Довелося швиденько щось придумувати. У мене від ремонту будинку залишилася склосітка для армування штукатурки. Наскільки вона скло - незнаю. Якщо палити вона ніби не дуже горить, але залишок легко зтирається в порох пальцями. Проте мені важливо було використати щось для просочування - тут би підійшла і сорочка, і шкарпетка. Щоб наростити товстий шар довелося накидати шматків 5-6.
    Склосітковий пластик в моєму виконанніЗмочування в нормі - з прилипанням проблеми
    Цупка але гарно змочується смолою - не віддерешДуже міцна, проте просвердлити можна
    Геометрія збережена, міцність покращена = ProfitРезинка зайвою не буде - хай амортизує потроху
    Як бачите між собою склеїлося, а от до пластику прилипло не усюди. Занадто жорсткий матеріал - для рівних повершонь ще так сяк підходить, а для вигнутих... Для того щоб в точкках, які потребують підсилення все точно приклеїлося довелося накрити детальку поліетиленовою плівкою і притискати різними важкими предметами.
    Плівка для видавлювання пухирів та неприклеювання вантажуПоліетиленова плівка не клеїться до епоксидки
    Як видно з фото страждало не одне місце кріплення - диставалося усім. Проте я вже був більш досвідчений, крім того у мене вже була склотканина. Відчуйте різницю:
    Склосітка та склотканина - різниця єСклотканина - прекрасний матеріал
    Склотканина прекрасний матеріал, її можна кроїти, розтягувати (по діагоналі) різноманітними способами моделювати. Як результат - на фото деталь обтягнута тканиною в один шматок. Тканина значно краще підходить для виготовлення та ремонту детальок.
    СклотканинаСклотканина м'якенька
    Маючи в руках силу, в душі наснагу, а гаражи склотканину та ЕДП - можна відремонтувати майже все що завгодно. Як я вже казав основні проблеми з'являються в основному після падінь, а вібрація добиває підранений пластик.
    Вушко для кріплення пластику під сідлом - відновленоСвітлий проміжок - лише склотканина та смола
    Смола непогано чіпляється навіть на фарбу - головне добре знежирити. А потім ще й не відріжеш не зашліфуєш зайве - міцне! Я зрізав ще частково м'яку смолу через 10-12 годин після нанесення. Повна міцність досягається після 20-24 годин.
    Приклеїлось добре, виглядає не гарно, поки щоВже просверлено отвір та трохи обрізані залишки
    Оскільки у мене заднє кріплення вфйшло непогано, то я одразу спробував відремонтувати більш складну деталь - накладку на паливий кран. Фоорма там досить складна. Та і навантаження прикладається в площину. Не дарма воно там зламалося.
    Кілька шарів з поворотом волокон (до обробки)
    Довелось помізкувати що і як клеїти. В результаті 4-5 шарів накладені з поворотом волокон. Тканина гарно тягнеться, якщо її правильно викроїти. Таким чином вдалося обклеїти-підсилити монтажний шип, значно підсилити площадку під саморіз та зачепитися у загліблені. Відсутнисть пухирців повітря - гордість. Ганяв я їх значно довше ніж обмазував-обгортав детальку!!!
    Загалом вийшло непогано - міцноГеоматрія збережена - усі болти одразу стали на місце
    Плівка з поліетилену не змочується смолою, тому працював в полієтиленових рукавичках, а деталь кутав у плівку і притискав різними важкими деталями. Наступний крок = вакуумне формування, там вже точно пухирців не буде, та й міцність значно краща.
    Ще одне проблемне місцеПластик тут занадто напружений
    Нажаль це не останнє проблемне місце у пластику - кріплення задньої напівсфери також піддалися циклічним навантаженням. Треба їх перед новим сезонос гарно підсилити.
    Початок руйнації заднього пластикуВсе починається з малого - тріщини теж

    Підсумую все написане:
    Пластик варто ремонтувати якомога раніше, бо тріщину заклеїти легше ніж зібрати деталь із "черепків"
    Можна клеїти будь-якою тканиною, проте найкращий результат по міцності склотканина, об'єм можна набити товстим скломатом. Малярна склосітка підходить для ремонту мото пластику дуже відносно.
    Дуже важливо усе гарно знежирювати, тоді клеїться навить до фарби!!!
    Акуратність запорука гарного вигляду відремонтованої деталі
    Аккуратність і ще раз акуратністьОсь вам і відбитки пальців
    Наостанок фото відремонтованого пластику, думаю одразу зрозуміло де перші "опыты", а де нормально все пішло.
    Якщо не придивлятися все нормальноХто-зна звідки капнуло
    Альфамото АпачіПластик мотоциклу Альфамото Apache 200 cc
    ABS plastic siding on Alfamoto ApacheRepaired plastic siding of Apache YK-200
    Відремонтована панелька паливного кранаВідремонтовані кріплення
    Категорія: Експлуатація Альфамото Апачі 200 сс, обслуговування, ремонт, враження | Додав: Grom (11.02.2013)
    Переглядів: 1845 | Коментарі: 2 | Теги: заклеїти пластик, епоксидка, Alfamoto Apache 200 cc, АБС-пластик, ремонт пластика, зроби сам, ЕДП, обвіс мотоцикла, Апач | Рейтинг: 5.0/1
    Всього коментарів: 0
    Ім`я *:
    Email *:
    Код *:
    Copyright MyCorp © 2024
    Створити безкоштовний сайт на uCoz