Догляд за ланцюгом я починаю з металичної щітки. У нас на Апачах у стоці стоїть простий та надійний тип ланцюга без усяких там О чи Х-рінгів. Доречі в правильному перекладі із заморського "O-Ring" - це всього на всього кільце, бублик, тороїд... Ничого суперського в ньому немає - так називають усі кільцеподібні ущільнювачі, не більше і не менше. Отож щітка допомагає зняти різноманітний бруд з поверхні ланцюга. Закономірно ліва сторона ланцюга значно брудніша за праву, внутрішню. На фото можна роздивитись що змазка досить густа і має гарну адгезію - часто віддряпати її досить проблематично. Ланки вже досить розтягнуті, це можна гарно побачити на наступних фото: Проте це ще можна по-поїздити. Головне в даному випадку щоб головки заклепок були достатньо надійно розклепані. Що ж до процесу змащення, то я вже 6 тисяч поспіль використовую Ендуро-змаку від Liqui Moly. Завдяки гарній початковій текучості мастило швидко проникає всередину ланок. Десь за 30-40 хв воно густішає та добре тримається на металі. Надлишки важко зчистити чи відмити (особливо з рук). На мою думку, для мастила це добре - краще тримається.
|