Для початку я зняв фару і почав її розбирати. На пластиковому ковпаку є спеціальні виступи їх треба вивести із зачеплення із корпусом фари, крім того поруч з ними дуже зручно підчепляти викруткою.
Біля виступів резиновий ущільнювач був погано прокладений, тому під час сильного дощу в корпус фари потрапляла вода. Висновки зроблені - під час складання фари я промагав увесь шов прозорим клеєм Момент-Кристал і приклеїв ущільнювач до пластику, а потім і до корпусу. Як показали випробування сюрйозними дощами - проклеєна фара не набирає воду. Розбирати фару треба дуже акуратно. Найскладніше відкрутити перший гвинт. Ретельний огляд усіх складових пояснив мені чому було неможливо відрегулювати світло фари - надто ажурна конструкція механізму зламалася. Спроба відремонтувати за допомогою ізоленти - частково вдалася. Для того щоб відновити рефлектор я використав клей Момент-Кристал та полоску харчової фольги. Помоєму вийшло досить непогано, принаймні я позбувся темної плями прямо по ходу колеса. Зверніть увагу на рівномірне освітлення бетону перед колесом мотоцикла - фото зроблені із нульовим освітленням.
|