Меню сайту
Форма входу
Категорії розділу
Про мотоцикли, що творили історію [2]
Я вважаю, що історію мотоциклів можна зрозуміти прочитавши про певні моделі, які здійснили еволюцію чи революцію.
Експлуатація Альфамото Апачі 200 сс, обслуговування, ремонт, враження [43]
Тут пишу усе, про Альфамото Апач - обслуговування, ремонт, враження
Купити мотоцикл [5]
Читайте про усе що пов'язано із вибором і експлуатацією мотоцикла.
Пошук
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 63
Друзі сайту
  • DIY - Зроби сам
  • Мото сайт Ingvar2
  • Мотосайт Se@dog-а
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Неділя, 28.04.2024, 19:02
    Вітаю Вас Гість | RSS
    Головна | Реєстрація | Вхід
    Про мотоцикл моєї мрії - Апач
    Головна » Статті » Мото статті » Експлуатація Альфамото Апачі 200 сс, обслуговування, ремонт, враження

    Апгрейд фари та ліквідація його наслідків
    Епопея з ремонтом фари почалася з виймання галогенки, бо як видно з фоток вона добряче сіла у пластик
    Поплавлений тримач лампочкиПоплавлений тримач лампочки
    З початку я спробував позрізати напливи пластику. З фото зрозуміло, що лампа нагрівалась і опускалась в цоколі, як наслидок контакти слабли, потім підгорали, аж поки не розимкнулися.
    Контакти в оплавленому цоколіДроти лампи головного свитла Апачі 200 сс
    Щоб нічого не попсувати зняв дроти.  
    Акуратно зрізаю напливи пластику з тримача фариЗрізаю оплавлений пластик з тримача фари
    Ножем, надфіем, стамесочкою - міліметр за міліметром я зняв кілька шарів пластику. Проте найкращий результат дало нагрівання лампи від штатної проводки - вже через 30-40 секунд після увімкнення почало диміти - горіли крихти.
    Пошкоджений тримач лампи Тримач лампи оплавлений галогенкою
    Нарешті лампа вийнята, масштаб пошкоджень великий проте не критичний.
    Цоколь після галогенкиГалогенка перегрілась і оплавила цоколь
    Щож зробленого не повернеш - треба якось виходити із скрути
    Шпакливка універсальна - ремонт фари вдомаРемонт фари - реальний замес шпатлівки
    Я не придумав нічого кращого ніж використати универсальну шпаклівку
    Не жаліючи шпатлівки ремонтую оплавлений цокольЦоколь фари мотоцикла Апачі намазаний шпатлівкою
    Все гарно знежирив, і намазав товстенним шаром
    Шпатлівка затвердла, можна обпилюватиТримається, немов зубами, ремонт фари
    Звичайно потім довелося попотіти, щоб все підпиляти та обточити - вийшло досить міцно. Я переживав про те, що шпатлівка погано пристане до пластмаси, але тримається добре, щоб вигребти її із пазів для контактів довелось хвилин з п'ять ялозити надфилем.
    Обточена шпатливка ідеально тримає лампочку
    Результатами ремонту цоколя я цілком задоволений, а от дефлектор трохи поплавився і що з ним робити я ще не придумав. В принципі світить, впринципі розсіює. А маленька пляма по-центру мені не критична.
    Дефлектор оплавлений галогенкоюДефлектор мотоцикла Альфамото Апач після використання галогенки 35/35W


    Категорія: Експлуатація Альфамото Апачі 200 сс, обслуговування, ремонт, враження | Додав: Grom (20.08.2012)
    Переглядів: 1338 | Коментарі: 4 | Теги: Апач 200 сс, ремонт, зроби сам, галогенка, 35/35 w, цоколь, фара, дефлектор, оплавилась | Рейтинг: 5.0/1
    Всього коментарів: 0
    Ім`я *:
    Email *:
    Код *:
    Copyright MyCorp © 2024
    Створити безкоштовний сайт на uCoz