Епопея з ремонтом фари почалася з виймання галогенки, бо як видно з фоток вона добряче сіла у пластик З початку я спробував позрізати напливи пластику. З фото зрозуміло, що лампа нагрівалась і опускалась в цоколі, як наслидок контакти слабли, потім підгорали, аж поки не розимкнулися. Щоб нічого не попсувати зняв дроти. Ножем, надфіем, стамесочкою - міліметр за міліметром я зняв кілька шарів пластику. Проте найкращий результат дало нагрівання лампи від штатної проводки - вже через 30-40 секунд після увімкнення почало диміти - горіли крихти. Нарешті лампа вийнята, масштаб пошкоджень великий проте не критичний. Щож зробленого не повернеш - треба якось виходити із скрути Я не придумав нічого кращого ніж використати универсальну шпаклівку Все гарно знежирив, і намазав товстенним шаром Звичайно потім довелося попотіти, щоб все підпиляти та обточити - вийшло досить міцно. Я переживав про те, що шпатлівка погано пристане до пластмаси, але тримається добре, щоб вигребти її із пазів для контактів довелось хвилин з п'ять ялозити надфилем. Результатами ремонту цоколя я цілком задоволений, а от дефлектор трохи поплавився і що з ним робити я ще не придумав. В принципі світить, впринципі розсіює. А маленька пляма по-центру мені не критична.
|