Меню сайту
Форма входу
Категорії розділу
Про мотоцикли, що творили історію [2]
Я вважаю, що історію мотоциклів можна зрозуміти прочитавши про певні моделі, які здійснили еволюцію чи революцію.
Експлуатація Альфамото Апачі 200 сс, обслуговування, ремонт, враження [43]
Тут пишу усе, про Альфамото Апач - обслуговування, ремонт, враження
Купити мотоцикл [5]
Читайте про усе що пов'язано із вибором і експлуатацією мотоцикла.
Пошук
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 63
Друзі сайту
  • DIY - Зроби сам
  • Мото сайт Ingvar2
  • Мотосайт Se@dog-а
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Субота, 27.04.2024, 14:26
    Вітаю Вас Гість | RSS
    Головна | Реєстрація | Вхід
    Про мотоцикл моєї мрії - Апач
    Головна » Статті » Мото статті

    У розділі матеріалів: 46
    Показано матеріалів: 21-30
    Сторінки: « 1 2 3 4 5 »

    Вчора встановив на свій Апачі 5-ту, ювілейну лампочку. Враховуючи пробіг 6400 км це не дуже багато. Проте експлуатація протягом сезону показала - не усі лампочки однакові. Про це і поговоримо:
    Лампа головного світла для мотоцикла Альфамото Апачі
    Експлуатація Альфамото Апачі 200 сс, обслуговування, ремонт, враження | Переглядів: 854 | Додав: Grom | Дата: 21.09.2012 | Коментарі (1)

    Пластик лопнув, пластик буде відремонтовано!Після чергового падіння я помітив сторонній шум. Перевіривши усі кріплення та не помітвши жодних проблем, заспокоївся. Списав усе на китайськисть мотоцикла - повінен же він колись почати шуміти...
    Проте, чергова заміна мастил і промивка повітряного фільтра показали мою неправоту. Як тільки я відкрутив бокову кришку на землю впали шматочки пластику - тепер усе зрозуміло!

    Honda CG 125 прототип багатьох хороших та гарних мотоциклів, родич АпачаКолись Хонда задумала захопити світ і почала випускати мотовелосипеди... 
    На початку 70-х років минулого століття Азія демонструвала світу підйом Азійських тигрів. Звичайно, розумні люди в Хонді не могли залишатись осторонь. Головним коником вирішили зробити дешевизну та надійність. Для вироблення робочої концепції в регіони, які найшвидше розвиваються поїхали спеціалісти компанії Такеші Іганакі та Еіносуке Мійачі. Вони місяць спостерігали, як використовують мототехніку на майбутніх ринках збуту.Сказати, що вони були шоковані — значить промовчати. На мототехніці каталися втрьох і вчотирьох. Мотоцикли завантажували і перевантажували усюди і завжди. Головним критерієм нормального завантаження вважали можливість хоч якогось руху. Про обслуговування та культуру експлуатації було годі й говорити. Мастило в картері ганяли доки воно не загущувалося і його звідти ледь вдавалось виколупати, повітряні фільтри виглядали, ніби зроблені із пилу та бруду. Мототехніка потрапляла на сервісні СТО тільки після втрати можливості рухатися...
    Про мотоцикли, що творили історію | Переглядів: 2686 | Додав: Grom | Дата: 20.08.2012 | Коментарі (0)

    У мене згоріла лампочка у фарі, кілька днів я шукав чим бі її замінити. Знайшов купив одразу галогенку і звичайну лампочку. Звичайно встановив галоген - світла багато, все ніби нормально. Проте після першої ж тривалої поїздки у мене знову пропало світло...
    Розбирання фари показало поплавлений тримач лампочки та деформований дефлектор
    Оплавлення тримача лампочки у фарі мотоцикла Апач 200ссОплавлений дефлектор фарі мотоцикла Апач 200 сс після використання галогенки

    Нещодавно я зібрався з'їздити в магазин по хліб. Це недалеко, 1,5 км на круг, тому накинув куртку - там гаманець, натягнув шолом - без нього не їжджу і в путь. Проте не так сталося як гадалося - дорогу мені заступили безпризорні барбоси. Я не міг толерувати їх хамську поведінку, тому трохи шугнув - газонув, направив мот на зграю... всі крім однієї кинулись тікати. Бідна собацюра ніяк не могла вибрати напрямок - то вправо, то вліво. Дуже схоже на анегдот про камаз та бабульку!
    Порвані штани - результат рандеву з дворнягами та падіння
    Оскільки я не прагнув завдати їй жодних травм, довелося різко загальмувати. ВІдверто перетис передні гальма, та ще й руль був не прямо направлений. Як результат ловсайд на правий бік.


    Двигун мотоцикла Apache з видкрученим глушникомЯкось раз я забув вдома інструменти... Варто було б повернутися поки не від'їхав далеко, але вирішив, що нічого страшного. Поки їхав помітив неправильний звук вихлопу - січе. Тут думать довго не треба - треба підтягнути. Позичив ключика і зробив всього чверть оберта, отримав глуху хромовану гайку з шматком шпильки наглухо інтегрованим в неї. Гарнюньо!!!

    Мікротюнинг полягав у перестановках передніх та задніх у випадковій послідовності. Проблема полягала у неправильному куті опорних поверхонь підніжок. У мене склалося враження, що їх поставили праву наліво. Проте при спробі переставити - вийшло навіть гірше.
    Водійські підніжки мотоцикла Апач YK-200

    Передо мной одним стояла вся модельная линейка выпускаемой заводом мототехники – заправленная и подготовленная к езде. Катайся хоть до изнеможения!
    Тест мотоцикла Альфамото АпачЯ решил остановить свой выбор на наиболее интересных моделях, которые завозятся или в скором времени будут завозиться в Украину. 
    Четвёртым мотоциклом в тестовом «меню» стал экземпляр, который появится в Украине под именем Альфамото IROKEZ.
    Ещё до того, как я сел на него, откуда-то пришло понимание, что это настоящий «убийца YBR». Во время моего визита на завод, совпало два фактора. Во-первых, была хорошая погода, что само по себе редкость. Апрель в южных провинциях Китая считается сезоном дождей, и ливни могут идти каждый день на протяжении нескольких недель. Во-вторых, в этот день был организован тест-драйв для крупной делегации китайских дилеров. Но, то ли делегация припозднилась, то ли технику подготовили сильно заблаговременно, но... передо мной одним стояла вся модельная линейка выпускаемой заводом мототехники – заправленная и подготовленная к езде. Катайся хоть до изнеможения!

    Вперше у мене були проблеми з мотоциклом - я не зміг доїхати на роботу вчасно... причина банальна - не весь тюнінг однаково корисний!
    Поламався, не доїхав

    Я клявся усім на світі, що не буду чіпати мотик... не втримався. Тому читайте що можна зробити з Апачиком не нашкодивши та не сильно напрягаючись. Як результат підвищена екологічність та приємніший розгін на обертах 3000-6000 об/хв.
    поролонові фільтруючі елементи мотоцикла Апач

    Copyright MyCorp © 2024
    Створити безкоштовний сайт на uCoz