Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
|
У категорії матеріалів: 39 Показано матеріалів: 1-10 |
Сторінки: 1 2 3 4 » |
Сортувати по:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Переглядам
Перший ремонт 200сс двигуна Апачі - після тривалих і не завжди акуратних дослідів з фарами я отримав проблему: між жовтими дротами (фаза) було не більше 1,6V. Опір котушок при цьому склав лише 0,004 Ом. Очевидно, що через надвеликі навантаження відбулось міжвиткове замикання. Найлегше, що можна зробити - замінити статор генератора в зборі. |
Мотоцикл Апачі найкраща покупка за його ціну, не стомлююсь про це говорити та писати. Проте ми - люди, завжди хочемо кращого. Тому через часті нічні поїздки постало питання про покращення світла фар. Першою спробою було встановлення галогенної лампи замість стандартної. Нажаль ця спроба була невдалою, адже рефлектор фари Апача пластиковий...
Тому моя друга спроба значно кардинальніша - заміняю фари, саме так: по окремій фарі на ближнє і дальнє світло. |
Схоже я першим зробив систему охолодження масла, яка однаково підходить для двигунів CB та CG. Тому ця стаття буде цікавою чи, навіть, корисною усім власникам мотоциклів моторами об'ємом від 125сс до 233сс, що базуються на технологіях Honda.Користуючись схожістю картерів нижньовального і верхньовального двигунів, я провів пробу на старому 150 сс і лише потім поставив масляне охолодження на 200 кубовий двигун мотоцикла Апачі. Вживлення радіатора складається лише з 5 етапів: 1. Купити радіатор, шланги і штуцери 2. Просвердлити картер і кришку щеплення 3. Нарізати різьбу і закрутити штуцери 4. Виготовити кронштейн 5. Встановити радіатор і підключити шланги Здається, це досить просто
|
Тепловий зазор забезпечує герметичну посадку клапана на сідло при тепловому розширені деталей під час роботи двигуна.Для кожної моделі двигуна встановлена оптимальна величина теплового зазору в клапанних механізмах - для 163 FML він складає 0,05 +/- 0,01 мм для обох клапанів.У процесі експлуатації внаслідок зношування або порушення регулювання величина теплового зазору може змінитися, відхилитися від оптимальних значень. Як збільшення, так і зменшення теплового зазору негативно впливає на роботі ГРМ і двигуна вцілому. При дуже великому зазорі зростають ударні навантаження і збільшується зношування деталей приводу клапанів. Порушуються фази газорозподілу (момент відкриття і закриття клапанів), що приводить до втрати потужності і економічності двигуна. Замалі зазори не забезпечують герметичність камери згорання, двигун втрачає компресію і не розвиває повної потужності, клапани перегріваються, що може спричинити до прогорання тарілки клапана. |
Почалось все 5 травня, в ніч напередодні Паски: їхав додому і втрапив у нерівність дорожного покриття, в результаті некислого удару водійську підніжку зрізало під самий корінь. Мушу зазначити, що минулий сезон теж пройшов на не найкращих покриттях, проте 800 км цьогорічних доріг доконали кронштейн... Я розумію, що нова деталь теж може пропрацювати зовсім недовго. Саме тому і вирішив виготовити кронштейн самотужки. Невеликий досвід роботи із слесарними електроінструментами та зварювальним апаратом є, але якщо придивитися, то кустарність деталі помітна (навіть дуже). |
Крім світлотехніки, яка активно освітлює дорогу, мотоцикл варто обладнати засобами пасивної помітності. Я обрав жовті та помаранчеві світлоповертаючі полоси на колісні диски. На папері таке поєднання може здатися схожим на папугу, але як видно на фото виглядає це досить симпатично.Не можу перевірити сам, проте, кажуть, у русі виглядають ще краще. |
Ще минулої осені придбав високоякісні світлодіоди з високою світловіддачею. Зимою ковирятись в гаражі було холодно і незручно, а зараз підготовка до сезону йде повним ходом. Тож в фару головного світла та задній габарит/стоп вживлені свілодіоди. |
Роботи з голівкою майже завершені. Залишилося відполірувати верхню частину камери згорання, канали впуску та випуску, притерти клапани. Полірування процес простий проте довгий. Важливо зробити поверхню м'якою та однорідною, тоді нагар не зможе "пристати". Або буде просто відлущуватися при зміні навантажень - таким чином можна значно покращити здатність двигуна до самоочищення. |
150 кубовий двигун CG 162 FMJ непоганий, проте він конструктивно "задушений" по впускним та випускним каналам. Це конструктивне рішення зменьшує кількість паливно-повітряної суміші, а відтак зменьшує потужність. Таким чином покращується паливна економічність при невимогливому використанні та значно збільшує ресурс двигуна, адже зменьшується навантаження на кривошипно шатунний механізм. Оскільки на цьому двигуні я вже відкатав 2 сезони це близько 8000-9000 км, то особливо переживать за паливну економічність не варто. За моїми спостереженнями цей двигун спалює близько 3 літрів пального на 100 км шляху, або й меньше. Проте йому критично не вистачає потужності і крутного моменту. Тому розширення впускного каналу та полірування випускного мають покращити газодинамічні показники двигуна. |
|
|