Вона зручна та достатньо потужна щоб значно прискорити процес обробки. Камера згоряння була пошкоджена - проте терпіння і невелика кількість наждачного
паперу і вона набуває досить пристойного вигляду.
Звичайно поверхня навіть після обробки "нульовкою" залишається досить шершавим.
Яким би не було маленьким зерно наждачки - вона все одно залишає подряпини.
Я пошліфував канали газорозподілу з обох сторін: і зі сторони камери згоряння,
і на вході/виході з голівки.
А ось вже з'явився перший блиск - це результат 20-30 секунд полірування.
Для завершення процесу треба повторити операцію ще 3-5 раз.
Полірувати канали важче оскільки не усюди можна здійснювати візуальний контроль
обробки. Як видно на фото - в каналах є місця до яких я не зміг добратися.
Для того щоб дістатися до найнедоступнішіх ділянок я зігнув із дроту спецінструмент.
Це проста зігнута вдвоє проволока, затиснувши її в патрон дрелі і пропустивши між
дротинками ганчірку я приступив до роботи.
Полірована поверхня гарно блищить, проте вона також більш явно показує огріхи обробки.
Ще є над чим працювати.
Довелося приглушити чутливість фотоапарата, бо інакше я отримував лише засвіт.
Для полірування явикористовував алмазну пасту - їй вже 9 років,
проте ефективність ніяк не постраждала.