По суті це перший РЕМОНТ двигуна мотоцикла Апачі. Розбір польотів показав, що проблеми почались Це винятково моя провина - треба було краще вчитись у школі! Мушу зазначити, що генератор довго тримав удар - він видавав усе що міг протягом 4 000 км, тому сказати, що ця деталь ненадійна - язик не повертається. Будь-який ремонт треба починати з очищення двигуна від бруду. Чим менше піску ми занесемо в механізм під час ремонту, тим довше він прослужить до наступного. Про всяк випадок після тестового запуску я ще й масло заміню. Існує думка, що можна не чіпати механізм привода стартера, під час зняття кришки магнето. Проте, мені так легше = тому знімаємо кришечку (два болта М6, головки на 8) та виймаємо шестерні. Після цього акуратно зриваємо болти кришки генератора, їх не багато - 8 штук. Важливо лише запам'ятати де стоїть найдовший - біля криплення кришки стартера. Якщо акуртно зірвати кришку, то прокладку можна використати повторно. Нажаль, у мене вийшло не дуже ... але термостойкий герметик значно підвищить шанси на чистий картер. Використання масла Liqui Molly протягом 13 000 км забезпечило чистий картер. Ротор магнето омивається маслом - усі залізні часточки осідають на магнітах, я знайшов кілька штучок розміром з вушко голки. Першим ділом видкручуємо два болти (М6 з головками на 8), таким чином від'єднуємо датчик запалення. Наступний крок підчепити металеву пластину, яка прикриває дроти. Статор магнето кріпиться трьома болтами (М6 з головками на 8) - викручуємо. Візуальний огляд котушок не показує якийхось суттєвих відмінностей у кольорі чи явних ознак пробою. Проте мене проведеш - десь воно є: міжвиткове замикання! Встановлення статора генератора проводиться у зворотньому порядку, спочатку закручуємо 3 болта (М6 з головками на 8), потім встановлюємо пластинку для захисту дротів. Звертаєму увагу, щоб дроти зайве не перегинались і резинка-ущільнювач була акуратно посаджена у проріз. Також прослідкуйте, щоб пластина стояла в пазу і опиралась на шип. Потім прикручуємо датчик Хола, який дає імпульс на запалення - я не знаю які там мають буть зазори і положення, тому прикрутив його максимально по центру. (Прокручування коленвала не дало зайвих шумів типу черкання - мабуть правильно поставив) Ще раз перевіряємо усі кріплення - зважте на те, що ротор магнето крутиться зі швидкістю 1500 об/хв на Холостому Ходу і може розкрутитися до 8000 обертів на хвилину. Витираємо кришку та картер від мастила, злегка намазуємо прокладку з обох сторін герметиком = залишилось лише закрутити вісім болтів М6 з головками на 8.
|