Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
|
У категорії матеріалів: 39 Показано матеріалів: 11-20 |
Сторінки: « 1 2 3 4 » |
Сортувати по:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Переглядам
Як я вже писав двигун мого Апача не ідеальний, що не завадило йому возити мене усьюди протягом сезону. Саме тому я хочу його модернизувати, адже в нього є приховані резерви. Проте я хочу і надалі їздити на мотоциклі, тому на підміну 200 кубовому двигуну я використаю 150-ти кубовий. Перед тим як встановити старий двигун я вирішив його повністю перебрати. |
Після того як я повернув працездатність фари після невдалого тюнінгу, форма світлової плями змінилася. По центру з'явилася тінь - дуже не зручно. Розбираючись в чому справа я ретельно оглянув рефлектор і виявив серйозні пошкодження. Тепер все стало зрозумілим - немає чому відбивати світло, бо немає покриття...Що ж немає нічого неможливого |
На більшості фото мотоцикла Апачі око зупиняється на вихлопній трубі. Погодьтеся, величезна хромована пластина надовго фіксує погляд. Крім того цей тепловий щиток дуже ДУЖЕ функціональний! Я жодного разу не обпікся чи обпалив ногу за увесь сезон. |
Мені подобається приборна панель мого Апача, проте довершенність немає меж. Мені не вистачало яскравості лампи індикатора нейтралі. Ще з часів мого авто-минулого знайшлась пара світлодіодів. Чому б не замінити тмяні лампочки діодами - вони значно яскравіші та майже вічні. |
За сезон повсякденної експлуатації мотоцикла Апач я мав зовсім небагато проблем. Часто забував заправитися, адже витрата пального рідко перевищувала 3 літри на сотню, горіли лампочки, пару раз падав мотик... тут вже нікого крім себе не звинуватиш. Саме після таких падінь я звернув увагу на специфічний звук - пластик лопнув. про те як я його ремонтував - читайте далі. |
Ми познайомилися з Бывалым на форумі Альфамото. Одразу було зрозуміло, що дядько путящий, добре розуміється на мотиках і запросто дає поради. Тож підсумовуючи 2012 рік я вирішив розпитати його що та як. Сподіваюся Вам буде цікаво |
Карбюратор PZ-30 крутий!Це аксіома, проте я все одно наведу декілька аргументів:діаметр дифузора 30 мм - Прискорювальний насос
- Система Холостого Ходу з перехідною системою
- Головна Дозуюча Система з емульсийними трубками
- Еконостат, теж з емульсійною трубкою
Якщо я Вас не переконав чи ви не знаєте, що це означає, то читати про один з найкращих мото-карбюраторів зі сталим діаметром дифузора не варто... |
Ланцюгова передача далеко не ідеальна - інертна, тягнеться, впливає на роботу підвіски... проте досить дешева (порівняно з карданом) та надійна (з ременем). Крім того вона здатна передавати високий крутний момент, не проковзує, має високий ККД - 0,9-0,98%! Мій ланцюг вже пройшов 7 тисяч і дай Бог пройде ще пару. Мінятіму під новий сезон, а поки що розкажу як я за ним доглядаю. |
Вчора встановив на свій Апачі 5-ту, ювілейну лампочку. Враховуючи пробіг 6400 км це не дуже багато. Проте експлуатація протягом сезону показала - не усі лампочки однакові. Про це і поговоримо: |
Після чергового падіння я помітив сторонній шум. Перевіривши усі кріплення та не помітвши жодних проблем, заспокоївся. Списав усе на китайськисть мотоцикла - повінен же він колись почати шуміти...Проте, чергова заміна мастил і промивка повітряного фільтра показали мою неправоту. Як тільки я відкрутив бокову кришку на землю впали шматочки пластику - тепер усе зрозуміло! |
|
|