Меню сайту
Форма входу
Категорії розділу
Про мотоцикли, що творили історію [2]
Я вважаю, що історію мотоциклів можна зрозуміти прочитавши про певні моделі, які здійснили еволюцію чи революцію.
Експлуатація Альфамото Апачі 200 сс, обслуговування, ремонт, враження [43]
Тут пишу усе, про Альфамото Апач - обслуговування, ремонт, враження
Купити мотоцикл [5]
Читайте про усе що пов'язано із вибором і експлуатацією мотоцикла.
Пошук
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 63
Друзі сайту
  • DIY - Зроби сам
  • Мото сайт Ingvar2
  • Мотосайт Se@dog-а
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Субота, 18.05.2024, 08:37
    Вітаю Вас Гість | RSS
    Головна | Реєстрація | Вхід
    Про мотоцикл моєї мрії - Апач
    Головна » Статті » Мото статті » Експлуатація Альфамото Апачі 200 сс, обслуговування, ремонт, враження

    У категорії матеріалів: 39
    Показано матеріалів: 21-30
    Сторінки: « 1 2 3 4 »

    Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам
    У мене згоріла лампочка у фарі, кілька днів я шукав чим бі її замінити. Знайшов купив одразу галогенку і звичайну лампочку. Звичайно встановив галоген - світла багато, все ніби нормально. Проте після першої ж тривалої поїздки у мене знову пропало світло...
    Розбирання фари показало поплавлений тримач лампочки та деформований дефлектор
    Оплавлення тримача лампочки у фарі мотоцикла Апач 200ссОплавлений дефлектор фарі мотоцикла Апач 200 сс після використання галогенки
    Експлуатація Альфамото Апачі 200 сс, обслуговування, ремонт, враження | Переглядів: 1340 | Додав: Grom | Дата: 20.08.2012 | Коментарі (0)

    Нещодавно я зібрався з'їздити в магазин по хліб. Це недалеко, 1,5 км на круг, тому накинув куртку - там гаманець, натягнув шолом - без нього не їжджу і в путь. Проте не так сталося як гадалося - дорогу мені заступили безпризорні барбоси. Я не міг толерувати їх хамську поведінку, тому трохи шугнув - газонув, направив мот на зграю... всі крім однієї кинулись тікати. Бідна собацюра ніяк не могла вибрати напрямок - то вправо, то вліво. Дуже схоже на анегдот про камаз та бабульку!
    Порвані штани - результат рандеву з дворнягами та падіння
    Оскільки я не прагнув завдати їй жодних травм, довелося різко загальмувати. ВІдверто перетис передні гальма, та ще й руль був не прямо направлений. Як результат ловсайд на правий бік.


    Двигун мотоцикла Apache з видкрученим глушникомЯкось раз я забув вдома інструменти... Варто було б повернутися поки не від'їхав далеко, але вирішив, що нічого страшного. Поки їхав помітив неправильний звук вихлопу - січе. Тут думать довго не треба - треба підтягнути. Позичив ключика і зробив всього чверть оберта, отримав глуху хромовану гайку з шматком шпильки наглухо інтегрованим в неї. Гарнюньо!!!

    Мікротюнинг полягав у перестановках передніх та задніх у випадковій послідовності. Проблема полягала у неправильному куті опорних поверхонь підніжок. У мене склалося враження, що їх поставили праву наліво. Проте при спробі переставити - вийшло навіть гірше.
    Водійські підніжки мотоцикла Апач YK-200

    Передо мной одним стояла вся модельная линейка выпускаемой заводом мототехники – заправленная и подготовленная к езде. Катайся хоть до изнеможения!
    Тест мотоцикла Альфамото АпачЯ решил остановить свой выбор на наиболее интересных моделях, которые завозятся или в скором времени будут завозиться в Украину. 
    Четвёртым мотоциклом в тестовом «меню» стал экземпляр, который появится в Украине под именем Альфамото IROKEZ.
    Ещё до того, как я сел на него, откуда-то пришло понимание, что это настоящий «убийца YBR». Во время моего визита на завод, совпало два фактора. Во-первых, была хорошая погода, что само по себе редкость. Апрель в южных провинциях Китая считается сезоном дождей, и ливни могут идти каждый день на протяжении нескольких недель. Во-вторых, в этот день был организован тест-драйв для крупной делегации китайских дилеров. Но, то ли делегация припозднилась, то ли технику подготовили сильно заблаговременно, но... передо мной одним стояла вся модельная линейка выпускаемой заводом мототехники – заправленная и подготовленная к езде. Катайся хоть до изнеможения!

    Вперше у мене були проблеми з мотоциклом - я не зміг доїхати на роботу вчасно... причина банальна - не весь тюнінг однаково корисний!
    Поламався, не доїхав

    Я клявся усім на світі, що не буду чіпати мотик... не втримався. Тому читайте що можна зробити з Апачиком не нашкодивши та не сильно напрягаючись. Як результат підвищена екологічність та приємніший розгін на обертах 3000-6000 об/хв.
    поролонові фільтруючі елементи мотоцикла Апач


    Велика пробка навіть мотики стоять
    Сьогодні мене намагалися збити - нічого не вийшло, але певний душевний неспокій залишився. Можливо мої роздуми будуть спробою інет-терапії, проте сподіваюся комусь стануть у нагоді.


    Мій Апачик після дощу
     Для нормальної роботи двигуна, трансмісії та механізму зчеплення в мотоциклетних моторах має бути правильне мастило, проте зважаючи на особливості конструкції та експлуатації його треба вчасно заміняти. Інакше навіть найкраща моторна олива перетвориться на руйнівника вашого двигуна. Ось про це і поговоримо.

    Автодорога Київ-Харків, мені потрібно проїхати 330 кмРобота це велика частина мого життя, проте не можна зациклюватись, варто час від часу відпочивати. Тим більше, що мій мотоцикл Апач вже встиг пройти першу тисячу кілометрів. Заміна мастила, промивка повітряного фільтра та встановлення фільтра тонкої очистки - от і всі приготування перед поїздкою. 

    Copyright MyCorp © 2024
    Створити безкоштовний сайт на uCoz