Почну з того, що світло покращилось. Я би навіть сказав, що воно мені ДУЖЕ сподобалось. Проте про все по порядку! Ближнє світло просто чудове: верхня лінія чітко промальовується, світло плавно розсіюється по площині, злегка захоплюючи обочину справа. Дальнє б'є прямо, майже без розсіювання - це перевага великого діаметра рефлектора. В обох фарах по периметру проклеєні діодні стрічки, вони світять ні па децкі. Колеги автомобілісти порадили їх приглушити тонувальною стрічкою чи встромить підстроєчний резистор, світла занадто багато, як для габиритів... я тепер може мотоциклом освітлювати свій гараж :) Яскравість діодів така, що майже неможливо сфотографувати фару, доводиться вигадувати всілякі комбінації режимів зйомки та ракурси. Перед наступною стадією зборки потрібно було визначити хоча б приблизне фокусування світла, тому система була функціонально підключена, середньостатистичний мотоцикліст загружений, світловипробування проведені. З урахуванням відсутності другої пари рук (першою замикались дроти на акумуляторі) фото процесу пристрілки відсутні. Наступного для почався хаотичний процес доводки: нейкед-байк не передбачає жодного захисту проводки та з'єднань крім власне фари. В нашому випадку захист абсолютно ніякий. Спершу в хід пішла картонна коробка, з неї за допомогою скотчу була виліплена попередня болванка. Це пробний варіант з самого початку, тому форма дуже приблизна (особливо про це не заморочувався). Абсолютно випадково серед моїх газет натрапив на статтю про Руслана Федотенко - гравця ХК "Донбас", Оскільки надворі та і в гаражі вологість становила 90%, то клей ПВА не засох би і за кілька діб, а їхати треба було вже через день. Тому я знайшов епоксидку, нарізав склотканини і прямо поверх пап'є-маше наклеїв шар склопластику. Щоб максимально ущільнити смолу ЕДП та склотканину - натягнув зверху великого поліетиленого кулька і розгладив/розтягнув усе що зміг/побачив. Я порушив одразу цілу купу правил роботи з епоксидною смолою: перший шар наклеїв не склотканиною, а з штучного шовку. Температура була значно нижча за мінімальні 20 градусів цельсія, а вологість близька до 100% (був туман і мряка). Крім того смолу я замішував на двох різних затверджувачах ТЭТА и ПЭПА... ймовірність неполімеризації була надзвичайно високою. Тому поки морда (телевизор) догрівалася у духовці я проварив усі шви і перевірив міцність кронштейну передньої оптики. Заодно розмітив та просвердлив отвори для кріплення поворотників від ВАЗ 2108. Нарешті, після 30-40 хв при температурі 80 градусів, мій обтічник став твердим. Можна почати примірку, його квадратної величності :) З огляду на велику світлосилу діодів (дещо надмірну, як на мене) отвори для фар прорізані так, щоб частково перекривати "янгольські оченята". Щоправда після 40 км покатушок по українським "пікращеним" дорогам вітровик стояв одночасно і криво, і косо. Втім він і сам не дуже рівний,,, Як видно з фото деталька вийшла рівною пропорційно затраченому часу на виготовлення моделі, тому вимагати чистоти ліній чи принаймні приблизної симетричності я не можу і не буду. Поверхня може бути відшкурена і дещо поправлена, проте з функцією прикривання проводки від вітру та мряки вона справилася, міцність 2-3 шарів склотканини просякнутих епоксидкою достатня для монтажу вітрового скла без проставок та підсилювачів. Вислухавши критику від колег на роботі та від дописувачів на форумі, вирішив спробувати уявити вертикальне розташування фар = потенційно непогана схема, хоча вона важча у виконанні = виклик прийнято!
|