В ніч перед Паскою трапляється усяке. Наприклад, я знайшов на "бездоганних" київських дорогах вибоїну і зламав об неї мотоцикл...
Можливо хтось подумає, що я гнав за сотню і не дивися на дорогу, чи був під впливом алкоголю чи інших наркотичних речовин. Мушу Вас розчарувати - вистачило 50км/год і одного єдиного притопленого каналізацийного люку (він просів під поверхню дороги на 7-10 см). Якщо чесно я досі не розумію як я не вбився: бачу вибоїну - маневрую щоб її об'їхати, нажаль не встигаю, ліва нога провалюється. Думав злетіла нога, чи резинку зірвало, навіть не припускав чогось серйознішого. Проте, коли не зміг намацати ногою підніжку зрозумів - це серйозно. Насправді усе відбувалося значно швидше ніж час потрібний для прочитання цього короткого опису. Я зупинив мотоцикл за 20-25 м від місця аварії.Ще раз упевнююсь, що БОГ мене береже, бо не провалився в яму повністю, не впав, не покалічився.
Вдома оглянув пошкодження і вкотре зрозумів наскільки я везучий. Самі можете пересвідчитись - як ножем зрізано!
Імпульс в момент удару був нищівний. Мотоцикл проїхав попередні 8000 км і мав справу навіть з більшими ямами, проте ця виявилася останньою - як кажуть: вода камінь точить. Напруга в матеріалі накопичувалася, деталь отримувала циклічне навантаження = от і не витримала.
Я їхав додому більше години - за цей час були перебрані усі можливі причини аварії. Перша і найголовніша - слабеньке світло фари. По-друге, я думаю що кронштейн підніжок виготовлений з сілуміну, проте не можу це довести. Він значно міцніший за алюміній, проте більш крихкий. Ну і нарешті третий чинник - я зробив підніжки довшими десь на 2 см, більший важіль все таки.
Знайома ситуація -- теж ламав ліву підніжку,об камінюку;знаєш,лежать такі у дворах,щоб машини не їздили.Роз"їзджався з бусом,який надумав об"їхати вибоїну.Ну,мені простіше --зганяв на роботу і заварив. А сталевий кронштейн ніяк не можна закріпити на цьму литві?