Календар |
« Травень 2024 » | Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
|
Головна » Архів матеріалів
« 1 2 3 4 5 6 7 ... 11 12 »
Нарешті я зайнявся двигуном! Злив масло, замінив сальники ведучого валу, валу КПП і кік-стартера. Сподіваюсь, нові не будуть текти. Проте, найбільше роботи було із встановленням масляного охолодження. Попередньо я потренувався на старому двигунові мотоцикла Вікінг. Тому свердлити картер було не так лячно. Щоправда, я не знімав двигун, тому було не дуже зручно. Дуже багато часу зайняло нарізання різьби - алюміній м'який та в'язкий метал, тому не можна поспішати, щоб не відірвати шматочки різьби мечиком.
Переглядів: 639 |
Додав: Grom |
Дата: 18.06.2013
|
|
Все почалось з того, що рідна фара мого Апача не витримала лихої долі. Я вже неодноразово писав про якість наших доріг - котрась із плеяди невеличких нерівностей розібрала механізм фари не знімаючи скла. Тепер рефлектор на кожному горбі/ямці змінює напрямок світлового потоку на довільний...
Рідна фара Апача ніколи не вирізнялася потужністю, спроба подружити її з галогенкою закінчилася ремонтом рефлектора і тримача лампи. Як альтернатива розглядалася фара з мотоцикла МТ-11 "Днепр". Проте ціна 340 грн та думка дружини спонукали мене на подальші пошуки.
Переглядів: 896 |
Додав: Grom |
Дата: 14.06.2013
|
|
Проїхались з дружиною на Чернігівські мотогульки. Перед поїздкою заправив повнісінький бак (9 910 км на одометрі), їхали акуратно і досить повільно 60 км/год туди, а як вертались то осміліли аж до 70 км/год. На завершення поїздки 10 167 заправив бак під зав'язку, помістилося лише 6,19 л. Загальний пробіг між заправками 257 км - витрата пального всього 2,408560311284047 л/100 км (6,19 / 257 Х 100)
Переглядів: 521 |
Додав: Grom |
Дата: 09.06.2013
|
|
Сьогодні вранці пройшов чергову віху в моєму житті з мотоциклом Альфамото Апачі: на одометрі 9 000 км! За цей час мотоцикл встиг обрости новими деталями - новий саморобний кронштейн підніжок, додаткова фара. В планах зварити багажник та модифікувати крила, щоб меньше бруду кидало з під коліс. Загалом мушу зізнатися, що мотик приносить мені море втіхи. Навіть, якісь технічні проблемки та падіння - ремонтувати легко. Тим більше, що мот
...
Читати далі »
Переглядів: 765 |
Додав: Grom |
Дата: 23.05.2013
|
|
Починалося усе напрочуд гарно. Я забрав свій виграш у лотерею - 23 гривні. Це не багато, але приблизно покриває витрати на виготовлення кронштуйну підніжок водія та пасажира. Я купив білет, оскільки подумав, що після стількох невдач на дорозі - маю виграти!
Проте моя радість була дещо затьмарена падінням, буквально на рівному місці: при заїзді на парковку у мене послизнулося задне колесо. Як результат я прочовгав близько метра по піску і дрібним камінцям, а мотик трохи далі. Нащастя, серйозних ушкоджень вдалося уникнути - ще раз підтверджується правило = завжди одягайте мото-екпіп!!!
Переглядів: 702 |
Додав: Grom |
Дата: 22.05.2013
|
|
Вранці заїхав у гараж і поки усі навкруг сплять зробив заготовку кронштейна додаткової фари. Довелося дуже тихенько крутити дрилем і відрізати кутник ручною пилкою по металу. Проте якщо є бажання - усе під силу! Згідно діючого законодавства (ПДР) на мотоцикл можна самостійно встановлювати протитуманку:
Правила дорожнього руху
Переглядів: 801 |
Додав: Grom |
Дата: 20.05.2013
|
|
Починалося все банально - у мене вже майже зносилися зірочки та ланцюг головної передачі. В пошуках заміни я пошерстив інтернет, а потім Бивалий мене спас - купив мені комплект: ведучу зіро
...
Читати далі »
Переглядів: 696 |
Додав: Grom |
Дата: 19.05.2013
|
|
Починалось все з того, що у мене вчора намічався (з великою ймовірністю) вільний вечір, бо не було матчів Чемпіонату Світу з Хокею (дивіться на телеканалі ХОКЕЙ). Тому я з цікавістю поставився до пропозиції van_helsing'а зустріться щоб забрать мот. Я до останнього не знав чи поїду - мені допоміг бокс... наш редактор вирішив піти додому раніше і подивиться якийсь там бій Зідзвонюємось з Ванею_helsing'ом - я вирішую його підібрати і підвезти = делов то ;) Домовляємось зустрітися на зупинці ТРАМВАЯ... Я чесно і майже вчасно приїжджаю на М
...
Читати далі »
Переглядів: 1036 |
Додав: Grom |
Дата: 18.05.2013
|
|
Я вже не одноразово писав про те що цей сезон почався важко і неохоче: то снігу підкинуло, то асфальт вкрали, то люків понарозставляли. Їздити дуже складно і лячно, увесь час думаєш про те - як би не впасти. Це стосується навіть досить цивілізованих місць, типу АЗС - вчора мало не посковзнувся на повороті на заправку. Я розумію, що поруч будівництво, але пісок і глина в повороті це не найкраща опція.
Переглядів: 606 |
Додав: Grom |
Дата: 17.05.2013
|
|
Перша волога поїздка в цьому сезоні пройшла прекрасно. У двигуна з'явилося водяне охолодження ;) що дуже добре вплинуло на ходові характеристики! Мотор тягнув під гірку на 2000 об/хв. Можливо тут більше вплинула вчорашнє регулювання карбюратора, адже тепер двигун прекрасно тримає холості оберти та чітко іде за ручкою газу. Якщо комусь не подобаються стокові покришки мотоцикла Апачі - вони не праві. Я не відчув жодного ковзання на мокрій дорозі. Після дощу я не їздив між рядами "консерв", а весь час їхав у потоці. Щоправда я дотримувався поміркованого швидкісного режиму 50-60 км/год, але на трасі було і 80. З точки зору водійських відчуттів все було прекрасно.
...
Читати далі »
Переглядів: 546 |
Додав: Grom |
Дата: 16.05.2013
|
|
|
|