Щойно повернувся з магазину з підвечірком. Їхати всього нічого - близько кілометра. Проте повертаючись я умудрився на "ідеально відремонтованій" дорозі знайти вибоїну і навіть в неї вскочити. Вийшло досить потужно - я вдарився ногами об руль... інстинктивно вхопився за рукоятки, і зачепив ручки гальм і зчеплення. Приблизно 3 метри я проїхав у положенні стоппі, потім повільно сповз на сидіння. Попередній огляд не показав пошкоджень, проте не виключено, що вони є...
Черговий раз мене спасла мала швидкість та "скіл райдера" (останнє, звичайно, жарт) - просто пощастило :)
Доречі, я знайшов нові наслідки нічного потрапляння у яму - відірвало кріплення вихлопної труби.
П.С. Були знайдені хлопці з відбойними молотками та ломами - вони покріщували дорожнє покриття шляхом видовбування ям. Здебільшого їх активність потужніша у п'ятницю - очевидно ямам треба відпочити перед тим як їх закатають асфальтом.
Якщо чесно то матюків просто не вистачає для вираження моєї вдячності...
Дякую - буду підварювати до потовщення від старого кріплення, сподіваюсь вистачить уміння. Якщо ні - то в цьому місці в трубу буде встановлений клапан потужності залишилось лише зварити підрамник для замикання рами, бо варить до старого кріплення немає сенсу... Ще раз дякую за порад !!!