Починалося усе напрочуд гарно. Я забрав свій виграш у лотерею - 23 гривні. Це не багато, але приблизно покриває витрати на виготовлення кронштуйну підніжок водія та пасажира. Я купив білет, оскільки подумав, що після стількох невдач на дорозі - маю виграти!
Проте моя радість була дещо затьмарена падінням, буквально на рівному місці: при заїзді на парковку у мене послизнулося задне колесо. Як результат я прочовгав близько метра по піску і дрібним камінцям, а мотик трохи далі. Нащастя, серйозних ушкоджень вдалося уникнути - ще раз підтверджується правило = завжди одягайте мото-екпіп!!! Розбираючи сліди на місці падіння я нічого не зміг зрозуміти. Але точно пам'ятаю, що звернув увагу на пісочок, тому гальмував задніми, а швидкість не перевищувала 10 км/год... Боти та штані не зазнали видимих втрат, чого не скажеш про куртку - порваний рукав і пара дірок на боку. Наскільки можу пригадати, я дуже вдало приземлився на передпліччя/лікоть. Як раз там у мене вставлений протектор із жесті - така нехитра броня непогано спрацювала! Тепер про пошкодження мотика: якщо комусь із колег чи знайомих не подобався мій брудно металевий екзерсис - мені байдуже. Адже він зберіг мені ручку задніх гальм та дзеркало. Захисна дуга вигнута із полоски м'якого заліза 20 х 4 мм. Закріплена болтом під грузиком руля і за допомогою сантехнічного зажиму на другому вигині керма. Проте дужка не всесильна - вона не зберегла поворотник і фару. Якщо пластик головної оптики лише трохи зчесався, то повторювач поворотів розбитий ущент. Щоправда, на мої ввічливі прохання він моргав до самого дому. Водійська підніжка трохи склалася, тому отримала лише невеликі затири по резинці, так само не сильно постраждала педаль задніх гальм = під таким кутом її навіть легше знайти/натиснути. Загалом мотик спокійно і виважено докотився додому, де отримав комплексну терапію - вирівняли руль і педаль, замінили поворотник. Щоб доповнити картину і встановили додаткову фару і термометр масла з виносним дисплеєм, але це вже інша казка...
|