Календар |
« Квітень 2024 » | Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
|
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
|
Головна » Архів матеріалів
Зараз Апачик їздить із трансплантованим серцем 150 кубовим двигуном 162FMJ. Цей двигун модифікований/форсований настільки, наскільки у мене вистачило фантазії: підвищена ступінь стиснення, розточені впускні та випускні канали у головці циліндра, врізані штуцери для Масляного Охолодження. Через збільшення СС мотор гріється значно більше і стандартних ребер охолодження вже недостатньо. Чому б не використати Масляний Радіатор?Кріплення радіатора від 200сс верхньовального двигуна 163FML не підійшли на 150-ку
...
Читати далі »
Переглядів: 1073 |
Додав: Grom |
Дата: 29.10.2013
|
|
Під час останнього похолодання (до +3°С) у мене дуже мерзли руки, особливо кінчики пальців. Доводилося ставати і грітися об двигуна 3-5 раз поки доїду додому. Як ви розумієте про точність кермування і безпеку руху вже не йшлося - тут би руля втримать. Теплі шкіряні рукавиці, які при казуальному використанні досить теплі до -20°С продувалися, як тряпочка.
Переглядів: 702 |
Додав: Grom |
Дата: 28.10.2013
|
|
На форумі мото.кієв начитався про джимхану = вирішив спробувать :) Кататися у зимовій куртці та звичайних джинсах було стрьомно - це не захист,а проста одежа. З іншого боку перевдягатися в екіп довго, а обідня перерва не резинова, до того ж я напрягав своїх колег.
Переглядів: 605 |
Додав: Grom |
Дата: 09.10.2013
|
|
Вчора вночі виявив відсутність передніх габаритів. Вранішний огляд показав трохи більше проблем ніж я очікував побачити:.Перш за все треба сказати, що мій Апачі ночує (і днює теж) під чохлом. Це одна з найкращих покупок разом з кофром та вітровиком. Тому можна не перейматися про затікання води у проводку і/чи інши деталі та механізми. Уявіть як я здивувався побачивши непрозорість передньої фари - вона набрала воді і повністю запотіла зсередини.
Переглядів: 692 |
Додав: Grom |
Дата: 21.09.2013
|
|
Вчора вночі повертався додому близько 1-00. Дощ, фара ледве світить, стомлений - тримаю шивдкість близько 60 км/год. На Броварському проспекті після ДАЇшного поста помалу розганяюсь, переходжу в центральну полосу, бо там сухіше. По правій мене об'їжджає чорний ЖИП. Раптом бачу білу пляму і лише постфактум розумію, що переді мною через дорогу перебігла собака. Не можу заприсягтись, але я навіть кінчика її хвоста торкнувся колесом...Скажу чесно - злякатися не встиг.
Переглядів: 551 |
Додав: Grom |
Дата: 20.09.2013
|
|
Як це часто ведеться тюнінг починається там, де вже не цікаво відновити статус кво...Адже не цікаво просто замінити лампочку підсвітки приборів, значно краще замінити усі лампочки на діоди. Щоб LED-підсвітка була рівномірною, лінзи діодів заматував дрібною наждачкою, а на дно коробу приборної панелі наклеїв шматочки сонце-захисної плівки для вікон. Клеїв "моментом", після ретельного протирання та знежирення. Плівку не пригладжував - невеликі збрижі додають поверхні для відбивання. Важливий момент - в дні приборки є отвори для вентиляції, їх треба залишити відкритими, інакше будуть запотівати скельця п
...
Читати далі »
Переглядів: 949 |
Додав: Grom |
Дата: 19.09.2013
|
|
Вихлоп січе? Так січе - звук голосніший ніж варто було б, інших негативних наслідків я не відмітив. Проте в моєму Апачі усе має буть ґараздВзагалі до модернізації рами та встановлення мотора на сайлентблоки з вихлопною трубою не було жодних проблем. Втім покращення керованості та зниження вібронавантаженості має свою ціну - вихлопна труба повернулась на 10° назовні. Відповідно площина прилягання труби до голівки циліндра також змістилась.
Переглядів: 862 |
Додав: Grom |
Дата: 18.09.2013
|
|
У суботу покатався трохи. Виїхав з Броварів о пів на сьому ранку і вже об одинадцятій був у Конотопському районі Сумської області :)
...
Читати далі »
Переглядів: 704 |
Додав: Grom |
Дата: 16.09.2013
|
|
Спробував свої сили у імплантології. Як наслідок маємо гібрид: мотор Вікінга вживлено в Апачеву раму. Усе працює, їздить, показує, гарчить. З іншим мотором отримуємо зовсім інший мотоцикл - знижується центр мас, знижується поріг доступності крутного моменту. Як наслідок мотоцикл, навіть на лисуватих асфальтових шинах, напрочуд гарно почувається у липкій грязюці та мокрому піску.
Переглядів: 555 |
Додав: Grom |
Дата: 13.09.2013
|
|
Ще вчора на одометрі було лише 12 849 км, а сьогодні вранці вже 12 914 км... Щось мені підказує, що завтра треба міняти мастило! Зробив кілька фото на стоянці біля роботи: Зверніть увагу на кліренс та розмір колеса, і це при тому, що Апачі дорожник.
Переглядів: 668 |
Додав: Grom |
Дата: 09.09.2013
|
|
|
|