Вранці заїхав у гараж і поки усі навкруг сплять зробив заготовку кронштейна додаткової фари. Довелося дуже тихенько крутити дрилем і відрізати кутник ручною пилкою по металу.
Проте якщо є бажання - усе під силу!
Згідно діючого законодавства (ПДР) на мотоцикл можна самостійно встановлювати протитуманку:
кількість, тип, колір, розміщення і режим роботи зовнішніх світлових приладів не відповідають вимогам конструкції транспортного засобу;
б)
порушено регулювання фар;
в)
не горить лампа лівої фари в режимі ближнього світла;
г)
на світлових приладах немає розсіювачів або використовуються розсіювачі і лампи, що не відповідають типу даного світлового приладу;
ґ)
на розсіювачах світлових приладів нанесено тонування або покриття, що зменшує їх прозорість чи світлопропускання.
Примітки:
Мотоцикли (мопеди) можуть бути додатково обладнані однією протитуманною фарою, інші механічні транспортні засоби — двома. Протитуманні фари повинні розміщуватися на висоті не менше 250 мм від поверхні дороги (але не вище фар ближнього світла) симетрично до поздовжньої осі транспортного засобу і не далі 400 мм від зовнішнього габариту за шириною.
Тому я придбав пару автомобільних протитуманок, одна з них зайняла своє законне місце симетрично до осі ТЗ, на висоті не меньше 250мм від поверхні дороги ;)
Зараз кронштейн ще дуже грубий - адже не можна було обточити за допомогою електроінструменту. З іншого боку я його зробив хвилин за 20.
Поки відкручував болти траверси - висохла грунтовка. Фару можна регулювати в усіх напрямках, зараз вона направлена трохи вправо і вниз. Залишилося найлегше - підключити та відрегулювати ;)