Масляне охолодження двигуна мотоцикла Апачі 163 FML
Нарешті я зайнявся двигуном! Злив масло, замінив сальники ведучого валу, валу КПП і кік-стартера. Сподіваюсь, нові не будуть текти.
Проте, найбільше роботи було із встановленням масляного охолодження. Попередньо я потренувався на старому двигунові мотоцикла Вікінг. Тому свердлити картер було не так лячно. Щоправда, я не знімав двигун, тому було не дуже зручно. Дуже багато часу зайняло нарізання різьби - алюміній м'який та в'язкий метал, тому не можна поспішати, щоб не відірвати шматочки різьби мечиком.
Так само складно було придумати і виготовити кронштейн для радіатора. Я заморочився з нижньою деталлю складної форми, щоб розподілити навантаження на два болти. А верхнє кріплення лише притримує радіатор, тому там лише одна точка - верхня шпилька вихлопної труби.
Найлегша частина роботи - насадити трубки та закріпити їх хомутами.