Не було щастя - нещастя допомогло, або мікротюнінг
Я вже не одноразово писав про те що цей сезон почався важко і неохоче: то снігу підкинуло, то асфальт вкрали, то люків понарозставляли. Їздити дуже складно і лячно, увесь час думаєш про те - як би не впасти. Це стосується навіть досить цивілізованих місць, типу АЗС - вчора мало не посковзнувся на повороті на заправку. Я розумію, що поруч будівництво, але пісок і глина в повороті це не найкраща опція.
Проте повернімося до "нещасть" які допомагають: на одній з чергових ям у мене відірвалося кріплення вихлопної труби. Для інспекції та пошуку шляхів порятунку я трубу демонтував і потім встановив назад. Вона стала інакше ніж була - щільно пристала до голівки ціліндра. Одразу змінився звук, нормалізувалася робота двигуна на обертах Холостого Ходу. Пильне око одразу відмітило зміну кута під яким стоїть глушник - трохи більше стирчить вбік. Проте не виступає за габарити по водійським підніжкам. На центральному кріплення труба змістилася лише на 1-1,5 см, цього вистачило для віднайдення її правильного положення.
Тепер двигун працює і звучить інакше, на передній частині ребер охолодження немає копоті - очевидно контакт між голівкою і трубою був поганий і вона сікла потроху...
Мабуть не варто відновлювати Статус Кво, адже тепер все стало краще ;)
Минулого року я кілька раз падав: на піску коли зрізав дорогу лісом, на асфальті - не розминувся з собаками, просто завалив мотик під час фотосесії. Як наслідок ручку гальм замінив на коротшу, а щеплення вигнулася і робочий важіль став коротшим. Набравшись сміливості та винахідливості я вирівняв важіль за 2 хв 30 мм трубою. Як видно на фото видимі ушкодження обмежуються тріщинами на фарбі. Чому я не зробив цього раніше - якби ручка була з сілуміну, то обв'язково б лопнула, а без щеплення мотик не стартує і не вміє перемикати передачі.
Тепер до мене повернулося відчуття перемикання передач силою думки - щеплення витискається одним пальцем і дуже точно дозується ;)
На ямах мотик "навчився" видавати новий/старий звук - приборка пром'яла мою тюнінгову резинову прокладку і почала знову тарахкотіти по фарі. Спочатку лише на "рівностях" наших доріг, а потім навіть на холостому ходу. Терпець урвався і я вирізав із камери для жигулівської "Капейки" невелику прокладочку. Хоч вона і не дуже якісно приклеїлась до пінорезини, проте дуже якісно ізолює приборку від фари. Тепер у мене стало одним звуком меньше ;)