Перша волога поїздка в цьому сезоні пройшла прекрасно. У двигуна з'явилося водяне охолодження ;) що дуже добре вплинуло на ходові характеристики! Мотор тягнув під гірку на 2000 об/хв. Можливо тут більше вплинула вчорашнє регулювання карбюратора, адже тепер двигун прекрасно тримає холості оберти та чітко іде за ручкою газу. Якщо комусь не подобаються стокові покришки мотоцикла Апачі - вони не праві. Я не відчув жодного ковзання на мокрій дорозі. Після дощу я не їздив між рядами "консерв", а весь час їхав у потоці. Щоправда я дотримувався поміркованого швидкісного режиму 50-60 км/год, але на трасі було і 80. З точки зору водійських відчуттів все було прекрасно.
Гірше було з водою на дорозі та у повітрі. Сам дощ майже закінчився коли я їхав, а от брудна липка грязюка яку колеса автомобілів піднімають у повітря, весь час заліплювала візор. я починаю серйозно думати проте, щоб пришити до рукавички шматочок резинки від старого дворника. Інша частина води залишалася на дорозі, і вже мої власні колеса активно розбризкували її по усьому мотоциклові... Особливо мене радувало переднє колесо. Воно закидувало воду і грязюку аж до колін. Двигуну теж дісталося, проте не думаю, що він сильно засмутився ;) Знаючи прогноз погоди я запасся повним комплектом одягу для переодягання (зі спіднім включно!). Проте гарна екіпіровка захистила. Ці мотоштані та мотоботи "Sinisalo" я придбав на виставці МотоБайк з 50% знижкою - це мабуть найкраща покупка в цьому році. Огляд мотика після "мокрої" поїздки будить в моєму мозку тягу до вдосконалення: на переднє крило треба встановити резиновий бризговичок. Якщо не допоможе - виліпити із склотканини нове крило довше і глибше.
|