Кілька тижнів заводжу мотоцикла кікстартером чи з штовхача - акумулятор не бере заряд :(
Тому купив новий гелевий акумулятор за 190 грн. Одразу після встановлення на мотоцикл він демонструє свою працездатність 12,67V. Ємності багато - можна довго маслати стартером чи увімкнути усі лампочки на мотоциклові, при цьому напруга не падає нижче 12V.
Новий акумулятор трохи вищий та значно вужчий за стандартний. Я трохи підігнув металеву планку щоб затиснути його у акамуляторному гнізді. Тепер можна не перейматися википанням елект
... Читати далі »
Катайтеся, подивіться Україну - вона дуже красива! Бажаю гарних доріг, якісного бензину, лояльних ДАЇвців та купу часу, щоб отримати від уього цього купу насолоди!
Хоча влітку мав 2 місяці відпустки, все одно не встиг зробити усе, що хотів чи планував. Може мало їздив і багато сидів у гаражі... кожному своє ;)
Цей дивний пошуковий запрос щомісяця приводить на мій сайт 20-30 мандрівників інтернетом. Я дуже здивований і тому вирішив зробити власне дослідження на цю тему.
Почнемо з ціни: старенький ВАЗ 2101 коштує від 1 700 до 87 923 грн. Звісно технічний стан автівок прямопропорційний їхній вартості. Новий Альфамото Апачі коштує 13 000 грн, знайти мотик на вторинному ринку мені не вдалося, мабуть він подобається людям і вони не хочуть з ним розлучатися.
Нарешті знайшовся час і натхнення щоб зварити багажник і прикріпити до нього кофр. На даному етапі багажник простий. Він складається лише із зігнутого квадратного прутка 12х12мм. Для серйозного багажу він непридатний. Тому наступний етап буде: встановлення пасажирських площадок для моєї любої дружини та підпор від кронштейну підніжок до багажника.
Давно хотів покращити обтічність свого мотоцикла, тому вчора прикупив шматок органічного скла прикольної форми. Нащастя, разом з ним мені продали пару кріплень :)
Я завжди вважав, що універсальні речі малопридатні до використання. Так і з цим вітровим склом - на універсальних кріпленнях його неможливо адекватно закріпити. З таким нахилом воно більше заважає ніж допомагає, адже увесь повітряний потік тепер б'є в нижню частину шолома. (так, що вуса починають відриватись)
Заїхав сьогодні до Епіцентру - провів півгодини у царстві різноманітних залізяк. Щоправда розігнатися не вдалося, купляли дружині горщики для квітів. Проте кілограмчик болтів М8 і гайок (М8) до них я таки урвав. Ще маю новий ключ на 21 і 13. Один буде на додачу до штатного комплекту - половина мотоцикла зібрана болтами і гайками на 13. А от більшому ключеві повезе значно менше: залишу накидну частину, а з ріжкової зроблю лопатку для розбортування шин.
Ще на випадок непередбачуваних ситуацій купив двокомпонентний епоксидний пластилін. Кажуть ним можна заклеїти картер чи наростити зубчик на мікріку. Хороша штука - хай буде. Здається раніше таке продавали під назвою холодна зварка.<
... Читати далі »
Мій Апачик трудиться у поті чола: на роботу- до-дому, на гульки і з них. Мотоцикл їздить багато. Недавно я святкував 10 000 пробігу - це дивним чином співпало з моїм днем народження. Як подарунок дружина провела зі мною уік-енд на Чернігівських Мотогульках.
Як ви розумієте ми їхали туди на мотоциклі, і поверталися також на ньому. Під час проходження нерівностей у мене склалося враження, що задні амортизатори працюють неналежним чином. Мені не сподобалась робота гідравліки - після проїзду ями чи горба ми деякий час гойдались. "Апач це гарний дорожній мотоцикл, а не пружинний атракціон у парку розваг" - вирішив я. Відтак придбав собі пару амортизаторів від JAWA 350. Ціна досить демократична, по довжині та кріпленням здавалось підійде.
... Читати далі »