Почався тюнінг з того, що я знайшов вільний патрубок на повітряному фільтрі. У мене одразу з'явилися різні бажання з його приводу, але їх вдалося задушити зусиллям волі. А от відмовитись від підключення до фільтра сапуна я не зміг. Як результат сапун (патрубок вентиляції картера) тепер "видихає" токсічні гази не в атмосферу, а відсилає їх в фільтр на переплавку. Картерні гази 3-4 рази більш токсичніші за вихлопні, вони складається з недопалків бензину та масла, випарів мастила, водяної пари. Загальний висновок із хімічного складу - вони горючі! Крім того пара може працювати як антидетонаційна добавка.
Я підключив шланг вентиляції картерних газів до повітряного фільтра - на відео видно, що кришка маслозаливної горловини танцює на холостих обертах і притискається на підвищених. Мій висновок - в фільтрі тиск падає меньше атмосферного, тобто картерні гази засмоктує в порожнину фільтра. Це і треба було зробити - затрати на це все лише 1 хомут на 16 мм, дешевше вже нікуди.
Проте я не міг зупинитися на малому, тому вирішив облегчити дихання своєму двигунові. Справа в тім, що в конструкції фільтра передбачає двошарове фільтрування через поролонові фільтри - щоб поролон не провалювався і виконував свої функції його підпирає решітка.
На мій смак отвори в цій пластині займає занадто мало місця... я вирішив зплести плетінь із міліметрової дротинки.
Можливо вийшло не дуже естетично, проте дуже дешево і досить практично. Якщо порівняти площу через яку може проходити повітря у підпорної пластини та мого дротяного плетня, то тюнинг має збільшити пропускну здатність фільтра мінімув в два, а той три рази.
Останній штрих - якщо вже я зняв боковий пластик, то чому ж мені його не захистити від вібрації? Так і зробив: з полоски резини (камера від камаза) я зробив резиновий демпфер. Тепер пластик опирається на резинку і притискається резинкою - вібруй на здоров'я!