Меню сайту
Форма входу
Категорії розділу
Про мотоцикли, що творили історію [2]
Я вважаю, що історію мотоциклів можна зрозуміти прочитавши про певні моделі, які здійснили еволюцію чи революцію.
Експлуатація Альфамото Апачі 200 сс, обслуговування, ремонт, враження [43]
Тут пишу усе, про Альфамото Апач - обслуговування, ремонт, враження
Купити мотоцикл [5]
Читайте про усе що пов'язано із вибором і експлуатацією мотоцикла.
Пошук
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 63
Друзі сайту
  • DIY - Зроби сам
  • Мото сайт Ingvar2
  • Мотосайт Se@dog-а
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Четвер, 09.05.2024, 12:01
    Вітаю Вас Гість | RSS
    Головна | Реєстрація | Вхід
    Про мотоцикл моєї мрії - Апач
    Головна » Статті » Мото статті » Експлуатація Альфамото Апачі 200 сс, обслуговування, ремонт, враження

    Мелко-тюнінг повітряного фільтра мотоцикла Апач
    Почався тюнінг з того, що я знайшов вільний патрубок на повітряному фільтрі. У мене одразу з'явилися різні бажання з його приводу, але їх вдалося задушити зусиллям волі. А от відмовитись від підключення до фільтра сапуна я не зміг. Як результат сапун (патрубок вентиляції картера) тепер "видихає" токсічні гази не в атмосферу, а відсилає їх в фільтр на переплавку. Картерні гази 3-4 рази більш токсичніші за вихлопні, вони складається з недопалків бензину та масла, випарів мастила, водяної пари. Загальний висновок із хімічного складу - вони горючі! Крім того пара може працювати як антидетонаційна добавка.
    Я підключив шланг вентиляції картерних газів до повітряного фільтра - на відео видно, що кришка маслозаливної горловини танцює на холостих обертах і притискається на підвищених. Мій висновок - в фільтрі тиск падає меньше атмосферного, тобто картерні гази засмоктує в порожнину фільтра. Це і треба було зробити - затрати на це все лише 1 хомут на 16 мм, дешевше вже нікуди.
    Повітряний фільтр мотоцикла Апач, на задньому плані підключений патрубок вентиляції картера (сапун)
    Проте я не міг зупинитися на малому, тому вирішив облегчити дихання своєму двигунові. Справа в тім, що в конструкції фільтра передбачає двошарове фільтрування через поролонові фільтри - щоб поролон не провалювався і виконував свої функції його підпирає решітка. 
    Поролоновий фільтр та металева підпорна пластина Апача
    На мій смак отвори в цій пластині займає занадто мало місця... я вирішив зплести плетінь із міліметрової дротинки.
    Підпорна пластина повітряного фільтра мотоцикла Апачміліметровий дріт з нього я сплів нову підпорну пластину
    Можливо вийшло не дуже естетично, проте дуже дешево і досить практично. Якщо порівняти площу через яку може проходити повітря у підпорної пластини та мого дротяного плетня, то тюнинг має збільшити пропускну здатність фільтра мінімув в два, а той три рази.
    Підпорний "плетінь" для повітряного иільтра мотоцикла Альфамото Апачі
    Останній штрих - якщо вже я зняв боковий пластик, то чому ж мені його не захистити від вібрації? Так і зробив: з полоски резини (камера від камаза) я зробив резиновий демпфер. Тепер пластик опирається на резинку і притискається резинкою - вібруй на здоров'я!
    Резиновий демпфер вібрації на бічному пластику
    Категорія: Експлуатація Альфамото Апачі 200 сс, обслуговування, ремонт, враження | Додав: Grom (15.06.2012)
    Переглядів: 1443 | Теги: сапун, повітряний фільтр, мотоцикла апач 200сс, альфамото апач, тюнінг, картерні гази, вдосконалення | Рейтинг: 5.0/1
    Всього коментарів: 0
    Ім`я *:
    Email *:
    Код *:
    Copyright MyCorp © 2024
    Створити безкоштовний сайт на uCoz