Меню сайту
Форма входу
Категорії розділу
Про мотоцикли, що творили історію [2]
Я вважаю, що історію мотоциклів можна зрозуміти прочитавши про певні моделі, які здійснили еволюцію чи революцію.
Експлуатація Альфамото Апачі 200 сс, обслуговування, ремонт, враження [43]
Тут пишу усе, про Альфамото Апач - обслуговування, ремонт, враження
Купити мотоцикл [5]
Читайте про усе що пов'язано із вибором і експлуатацією мотоцикла.
Пошук
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 63
Друзі сайту
  • DIY - Зроби сам
  • Мото сайт Ingvar2
  • Мотосайт Se@dog-а
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Четвер, 09.05.2024, 07:38
    Вітаю Вас Гість | RSS
    Головна | Реєстрація | Вхід
    Про мотоцикл моєї мрії - Апач
    Головна » Статті » Мото статті » Експлуатація Альфамото Апачі 200 сс, обслуговування, ремонт, враження

    Шпилька вихлопної труби, або горе від сильних рук...
    Для гарного мотоцикліста доглядати мотик в радість, для рукастого ремонтувати - кайф. Не варто купляти мотоцикл у якого великі інтервали між обслуговуванням та нічого ніколи не ламається!
    Обточена шпілька глушника Мотоцикла Апачі готова до викручуванняШпилька глушника готова до викручування, Alfamoto Apache
    Отже глушник відкручено, робоче місце приготоване. Огризок шпильки М8 був обточений напилком для отримання паралельних фасок під ключ на 6. Клучиком викрутити не вдавалось, довелось шукати більший важіль. Я використав розвідний ключ із свого улюбленого набору Johnesway.
    На холодну робота не дуже ладилась, тому згадавши про різні коєфіцієнти розширення металів? прогрів двігуна і полив водичкою шпильку. Одразу стало краще, щоправда, гаряча головка циліндра вимагала аккуратного поводження. 
    Проникаюча змазка від ХАДО допомогла викрутити шпільку глушникаШпильки глушника викручені обидві, lifan yk-200
    Не дарма кажуть пішло як по маслу, WD-40 чи проникаюча змазка від XADO, непогано проливають різьбові з'єднання і сприяють легшому викручуванню. Думаю без змащування я би ковирявся на пів години довше.
    Зірвана шпилька глушника мотоцикла Апач від Альфамото
    Нажаль я пізно здогадався викрутити справну шпильку - тому мучився в півсекторі замість того, щоб крутити повними обертами. Нарешті ось вона мучителька моя!
    Пів години роботи і купа задоволення - викрутив зірвану шпильку глушника
    Тепер постало питання що ж вкрутити? Оскильки я напевне не знав розмірів шпильки, то я купив кілька, ось вони:
    Шпильки для кріплення глушника мотоцикла Альфамото Апачі
    Звичайно, я пожертвував 5 мм під гайкою, тим більше, що різьби для вкручування в головку на новій було навіть більше ніж у стокової.
    Головка двигуна Альфамото Апач після заміни зломаної шпильки глушника
    Із закручуванням нової шпильки проблем не було - головка прогріта, з двох гайок зроблена фальш-головка до того ж можна використовувати нормальні ключі, а не розвідний. Я поставив стару на лівий фланг, а нову на правий. Мені здавалось, що зліва потрібно більше різьби, проте після остаточної зборки виявилося, що шпильки абсолютно рівнозначні, тому немає ніякої різниці.
    Відремонтована головка двигуна Альфамото Апачі, Lifan YK-200
    Висновок - не треба робити нічого поспіхом. Швидко тільки кішки народжуються, а хто поспішає - оточуючих розважає. З іншого боку я провів пів години зі своїм мотиком, краще його  роздивився і навіть помацав. Тепер я знайно краще його знаю і люблю!
    Категорія: Експлуатація Альфамото Апачі 200 сс, обслуговування, ремонт, враження | Додав: Grom (13.07.2012)
    Переглядів: 1856 | Теги: Lifan, YK-200, звук вихлопу, CB 200, шпилька глушника, глушник, ремонт, Альфамото Апачі | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    Ім`я *:
    Email *:
    Код *:
    Copyright MyCorp © 2024
    Створити безкоштовний сайт на uCoz