Шпилька вихлопної труби, або горе від сильних рук...
Для гарного мотоцикліста доглядати мотик в радість, для рукастого ремонтувати - кайф. Не варто купляти мотоцикл у якого великі інтервали між обслуговуванням та нічого ніколи не ламається!
Отже глушник відкручено, робоче місце приготоване. Огризок шпильки М8 був обточений напилком для отримання паралельних фасок під ключ на 6. Клучиком викрутити не вдавалось, довелось шукати більший важіль. Я використав розвідний ключ із свого улюбленого набору Johnesway.
На холодну робота не дуже ладилась, тому згадавши про різні коєфіцієнти розширення металів? прогрів двігуна і полив водичкою шпильку. Одразу стало краще, щоправда, гаряча головка циліндра вимагала аккуратного поводження.
Не дарма кажуть пішло як по маслу, WD-40 чи проникаюча змазка від XADO, непогано проливають різьбові з'єднання і сприяють легшому викручуванню. Думаю без змащування я би ковирявся на пів години довше.
Нажаль я пізно здогадався викрутити справну шпильку - тому мучився в півсекторі замість того, щоб крутити повними обертами. Нарешті ось вона мучителька моя!
Тепер постало питання що ж вкрутити? Оскильки я напевне не знав розмірів шпильки, то я купив кілька, ось вони:
Звичайно, я пожертвував 5 мм під гайкою, тим більше, що різьби для вкручування в головку на новій було навіть більше ніж у стокової.
Із закручуванням нової шпильки проблем не було - головка прогріта, з двох гайок зроблена фальш-головка до того ж можна використовувати нормальні ключі, а не розвідний. Я поставив стару на лівий фланг, а нову на правий. Мені здавалось, що зліва потрібно більше різьби, проте після остаточної зборки виявилося, що шпильки абсолютно рівнозначні, тому немає ніякої різниці.
Висновок - не треба робити нічого поспіхом. Швидко тільки кішки народжуються, а хто поспішає - оточуючих розважає. З іншого боку я провів пів години зі своїм мотиком, краще його роздивився і навіть помацав. Тепер я знайно краще його знаю і люблю!