Мені не подобалося, що двигун не розкручується більше 8500 об/хв на передачі. Я почав шукати проблему, перше що приходило в голову або повітря, або бензин. Я вирішив після тюнінгу повітряного фільтра збільшити пропускну здатність бензопровода. Куплена автомобільна бензотрубка дозволила підключити бензобак до карбюратора через фільтр тонкої очистки. Щоб уникнути переломування трубки я проклав її великими півкільцями, використавши усі 50 см. Поки я їздив по місту жодних проблем не виникало. Проте перший же виїзд на трасу закінчився на 12 км заглохшим двигуном. Думки що роїлися у мене в голові можна розділити на згорів комутатор з варіаціями, прогорів головку з цінами на ремонт, закінчився бензин??? сказать, що це не приємно - просто промовчати на вдиху. Мене спасло логічне мислення - треба почергово перевірити іскру, бензин та повітря. З іскрою було найлегше - є. Одразу стало видно, що свічка суха та дуже гаряча - ознаки роботи на бідній суміші. Значить бензин. Я одразу відчув, зо нова бензотрубка дуже гаряча та дуже м'яка - стало зрозуміло, що тюнінг не вдався. Довелось зняти усесь бензопровод, злити бензин в бак, розібрати на шматочки. З короткого я зробив нову трубочку - мінімальна довжина мала гарантувати відсутність заломів. До роботи я доїхав. Проблеми почалися на шляху додому. Варто мені було від'їхати від метро Дорогожичі як мотор знову заглох. Я прокотився до асфальтованої площадки біля пішоходного мосту в парк "Дорогожичі" і почав ремонт... Спочатку я спробував замотати трубку ізолентою... вона все одно перетискалася на згинах. Тоді я звернувся за допомогою до автомобілістів - мені позичили/подарували/бездвоздмедно дали алюмінієву дротинку. Спроба армувати трубку дротом теж не вдалася! Аж раптом до мене під'їхала чорна"JAVA". Дівчинка люб'язно запропонувала свою допомогу - чесно не знав що можна попросити крім моральної підтримки??? Проте вона знала. Пообіцявши повернутися через 30 хв вона поїхала, порадила покурити бамбук і не перейматися... Звичайно я дуже сподівався на допомогу, проте за давньою арабською приказкою: "Аллаха слав, а ішака прив'яжи" я теж спробував щось зробити. В принципі я досяг певного прогресу - обмотана ізолентою трубка з дротом і потом почала худо-бідно пропускати бензин. У мене з'явилася надія доїхати додому хоч би тихоходом. Залишалося ще хвилин 15 чекати, тому я вирішив здійснити ще один виток тюнінгу - переставив на один зуб лапку перемикання передач. Як тільки я закінчив закручувати болт М6 з головкою на 10мм повернулася моя спасительниця!!! Привезена нею трубка стала ідеально!!! Вона відмовилася від грошей і порадила "Робити добро і кидати його в море", я зрозумів, що світ не без добрих людей і карма таки існує. Зрештою я частіше стаю біля інших ніж ремонтуюся сам. Не так давно я довіз до гаража Таврію з порваним розширювальним бачком :)
P.S. моя головна помилка - ми знайомилися вже одягнувши шоломи... тому я не розчув її ім'я: AESHA чи щось подібне. Вона модератор на moto.com.ua, їздить на чорній ЯВІ, якщо у когось є її контакти = поділіться, буду дуже вдячний
|