Меню сайту
Форма входу
Категорії розділу
Про мотоцикли, що творили історію [2]
Я вважаю, що історію мотоциклів можна зрозуміти прочитавши про певні моделі, які здійснили еволюцію чи революцію.
Експлуатація Альфамото Апачі 200 сс, обслуговування, ремонт, враження [43]
Тут пишу усе, про Альфамото Апач - обслуговування, ремонт, враження
Купити мотоцикл [5]
Читайте про усе що пов'язано із вибором і експлуатацією мотоцикла.
Пошук
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 63
Друзі сайту
  • DIY - Зроби сам
  • Мото сайт Ingvar2
  • Мотосайт Se@dog-а
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Четвер, 09.05.2024, 10:16
    Вітаю Вас Гість | RSS
    Головна | Реєстрація | Вхід
    Про мотоцикл моєї мрії - Апач
    Головна » Статті » Мото статті » Експлуатація Альфамото Апачі 200 сс, обслуговування, ремонт, враження

    Що таке не повезло чи чому варто одягати екіп
    Боляче і незручно - одягайте захист завжди
    Коліно болить і ще деякий час буде нагадувати, що не варто випендрюватися та завжди одягати захисні обладунки! Що ж до мотоцикла, то він майже не постраждав:
    Лапка КПП після падіння
    Найбільшого дискомфорту завдавала погнута лапка КПП. Я дізнався що таке глохнути на 3-й та недовтики. Через деформацію зменьшився важіль, тому довелось тиснути сильніше. Крім того нога частіше промахувалась повз лапку, що теж не додавало ефективності керування мотоциклом...
    Лапка перемикання КПП мотоцикла Апач після падінняПісля падіння лапка КПП не сильно постраждала
    Щоправда вирівняти лапку було зовсім не складно. Важіль виготовлено з досить м'якого металу, що дає надію, що наступне падіння вона так само легко переживе. Головне, що одразу після падіння можна було їхати далі. 
    Приложився мордою
    Цього разу я падав дуже невдало, бо дотягнувся до асфальту і фарою, і поворотником. Пошкрябини на фарі мені абсолютно не заважають, тому робити з цим нічого не буду. Як видно на фото пошкодження локалізовані на тій частині скла, яка не працює.
    Пошкрябана фара - після падінняЛівий поворотник постраждав через падіння
    А от поворотник розвалився, довелось заклеїти його ізолентою.
    Поворотний вивернуло вбікПоворотний вигнутий вбік через падіння
    Нащастя, удар сильно пом'якшив кронштейн. Він погнувся і таким чином у мене залишилось дві частини, які можна було зкріпити ізолентою.
    Кронштейн поворотника підігнувся через падінняКронштейн лівого переднього підігнувся від ударуповорота
    Руль майже не постраждав - маленькі подряпини на ручці щеплення. Основний удар на себе прийняв грузик-балансир. Там погнувся болт, рівняти його немає сенсу, раптом ще раз впаду ;)
    Лива рукоятка та ручка щеплення майже не постраждалиОсновний удар прийняв на себе грузик руля
    Другий раз я впав посеред лісу, коли більше як півгодини штурмував глибокий пісок. Вже втомлений я спробував вийти на 3-тю передачу, але двигун не витянув, заглох. 
    Ручка передніх гальм після падінняЯкісний сплав ручки гальм витримав удар, лише фарба трохи порепалась
    Мотик акуратно приліг на правий бік. Ручка гальм закопалась в пісок. Я був дуже здивований, що після такої значної деформації вона залишилася цілою.
    Заміна ручки передніх гальм - вимога безпекиНова ручка гальм іншого кольору, але не менш функціональна
    Нова ручка гальм іншого кольору, що не зменшує її функціональність. 30 грн та трохи часу, щоб доїхати до магазину, заміна зайняла 2-3 хв.
    Захист варто одягати кожну поїздку не залежно від часу тавідстані
    ВИСНОВОК - падати не приємно. Краще падати в захисті ніж без. Тепер буду вдягати коліна кожного разу куди б я не їхав!!!
    Категорія: Експлуатація Альфамото Апачі 200 сс, обслуговування, ремонт, враження | Додав: Grom (23.07.2012)
    Переглядів: 1150 | Теги: наколінники, падіння, наслідки падіння, альфамото апач, ліфан yk-200, асфальтова хвороба | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    Ім`я *:
    Email *:
    Код *:
    Copyright MyCorp © 2024
    Створити безкоштовний сайт на uCoz