Меню сайту
Форма входу
Пошук
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архів записів
Наше опитування
Хочеш купити мотоцикл?
Всього відповідей: 77
Друзі сайту
  • DIY - Зроби сам
  • Мото сайт Ingvar2
  • Мотосайт Se@dog-а
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Понеділок, 06.05.2024, 21:40
    Вітаю Вас Гість | RSS
    Головна | Реєстрація | Вхід
    Про мотоцикл моєї мрії - Апач
    Головна » Архів матеріалів
    « 1 2 3 4 5 6 7 ... 11 12 »
    Встановлений радіатор масляного охолодження на мотоциклі Апачі Нарешті я зайнявся двигуном! Злив масло, замінив сальники ведучого валу, валу КПП і кік-стартера. Сподіваюсь, нові не будуть текти.
     Проте, найбільше роботи було із встановленням масляного охолодження. Попередньо я потренувався на старому двигунові мотоцикла Вікінг. Тому свердлити картер було не так лячно. Щоправда, я не знімав двигун, тому було не дуже зручно. Дуже багато часу зайняло нарізання різьби - алюміній м'який та в'язкий метал, тому не можна поспішати, щоб не відірвати шматочки різьби мечиком.
     Так само складно ... Читати далі »
    Переглядів: 639 | Додав: Grom | Дата: 18.06.2013 | Коментарі (0)

     Все почалось з того, що рідна фара мого Апача не витримала лихої долі. Я вже неодноразово писав про якість наших доріг - котрась із плеяди невеличких нерівностей розібрала механізм фари не знімаючи скла. Тепер рефлектор на кожному горбі/ямці змінює напрямок світлового потоку на довільний...

     Рідна фара Апача ніколи не вирізнялася потужністю, спроба подружити її з галогенкою закінчилася ремонтом рефлектора і тримача лампи. 
     Як альтернатива розглядалася фара з мотоцикла МТ-11 "Днепр". Проте ціна 340 грн та думка дружини спонукали мене на подальші пошуки. 

     Фари ... Читати далі »
    Переглядів: 896 | Додав: Grom | Дата: 14.06.2013 | Коментарі (0)

    Проїхались з дружиною на Чернігівські мотогульки. Перед поїздкою заправив повнісінький бак (9 910 км на одометрі), їхали акуратно і досить повільно 60 км/год туди, а як вертались то осміліли аж до 70 км/год. На завершення поїздки 10 167 заправив бак під зав'язку, помістилося лише 6,19 л. Загальний пробіг між заправками 257 км - витрата пального всього 2,408560311284047 л/100 км (6,19 / 257 Х 100)
    Переглядів: 521 | Додав: Grom | Дата: 09.06.2013 | Коментарі (2)

    Сьогодні вранці пройшов чергову віху в моєму житті з мотоциклом Альфамото Апачі: 
    на одометрі 9 000 км!
    За цей час мотоцикл встиг обрости новими деталями - новий саморобний кронштейн підніжок, додаткова фара. В планах зварити багажник та модифікувати крила, щоб меньше бруду кидало з під коліс.

    Загалом мушу зізнатися, що мотик приносить мені море втіхи. Навіть, якісь технічні проблемки та падіння - ремонтувати легко. Тим більше, що мот ... Читати далі »
    Переглядів: 765 | Додав: Grom | Дата: 23.05.2013 | Коментарі (0)

    Я виграв у лотерею Починалося усе напрочуд гарно. Я забрав свій виграш у лотерею - 23 гривні. Це не багато, але приблизно покриває витрати на виготовлення кронштуйну підніжок водія та пасажира. Я купив білет, оскільки подумав, що після стількох невдач на дорозі - маю виграти!

     Проте моя радість була дещо затьмарена падінням, буквально на рівному місці: при заїзді на парковку у мене послизнулося задне колесо. Як результат я прочовгав близько метра по піску і дрібним камінцям, а мотик трохи далі. Нащастя, серйозних ушкоджень вдалося уникнути - ще раз підтверджується правило = завжди одягайте мото-екпіп!!!
    Переглядів: 702 | Додав: Grom | Дата: 22.05.2013 | Коментарі (0)

     Вранці заїхав у гараж і поки усі навкруг сплять зробив заготовку кронштейна додаткової фари. Довелося дуже тихенько крутити дрилем і відрізати кутник ручною пилкою по металу.
     Проте якщо є бажання - усе під силу!
    Додаткова фара на мотоцикла Апачі 200ссДоп фара для мого Апача yk200
     Згідно діючого законодавства (ПДР) на мотоцикл можна самостійно встановлювати протитуманку:

    Правила дорожнього руху

    Переглядів: 801 | Додав: Grom | Дата: 20.05.2013 | Коментарі (2)

    Карта маршруту поїздки в Конотоп на мотоциклах Апачі та Ірокез
     Починалося все банально - у мене вже майже зносилися зірочки та ланцюг головної передачі.
    Ведуча зірочка - 13 зубів мотоцикла Альфамото Апачі 200ссЗворотня сторона тринадцяти зубої передньої зірочки LIFAN Apache YK200
     В пошуках заміни я пошерстив інтернет, а потім Бивалий мене спас - купив мені комплект: ведучу зіро ... Читати далі »
    Переглядів: 696 | Додав: Grom | Дата: 19.05.2013 | Коментарі (1)

    AlfaMoto Apache YK200очікує на пргоди під офісом
     Починалось все з того, що у мене вчора намічався (з великою ймовірністю) вільний вечір, бо не було матчів Чемпіонату Світу з Хокею (дивіться на телеканалі ХОКЕЙ). Тому я з цікавістю поставився до пропозиції van_helsing'а зустріться щоб забрать мот.
     Я до останнього не знав чи поїду - мені допоміг бокс... наш редактор вирішив піти додому раніше і подивиться якийсь там бій 
    Зідзвонюємось з Ванею_helsing'ом - я вирішую його підібрати і підвезти = делов то ;)
      Домовляємось зустрітися на зупинці ТРАМВАЯ... Я чесно і майже вчасно приїжджаю на М ... Читати далі »
    Переглядів: 1036 | Додав: Grom | Дата: 18.05.2013 | Коментарі (0)

    Відірване на ямах кріплення вихлопної труби мотоцикла Альфамото Апачі Я вже не одноразово писав про те що цей сезон почався важко і неохоче: то снігу підкинуло, то асфальт вкрали, то люків понарозставляли. Їздити дуже складно і лячно, увесь час думаєш про те - як би не впасти. Це стосується навіть досить цивілізованих місць, типу АЗС - вчора мало не посковзнувся на повороті на заправку. Я розумію, що поруч будівництво, але пісок і глина в повороті це не найкраща опція.


    Переглядів: 606 | Додав: Grom | Дата: 17.05.2013 | Коментарі (0)

    AlfaMoto Apache 200cc після мокрої поїздкиПерша волога поїздка в цьому сезоні пройшла прекрасно. У двигуна з'явилося водяне охолодження ;) 
    що дуже добре вплинуло на ходові характеристики! Мотор тягнув під гірку на 2000 об/хв. Можливо тут більше вплинула вчорашнє регулювання карбюратора, адже тепер двигун прекрасно тримає холості оберти та чітко іде за ручкою газу.
    Якщо комусь не подобаються стокові покришки мотоцикла Апачі - вони не праві. Я не відчув жодного ковзання на мокрій дорозі. Після дощу я не їздив між рядами "консерв", а весь час їхав у потоці. Щоправда я дотримувався поміркованого швидкісного режиму 50-60 км/год, але на трасі було і 80.
    З точки зору водійських відчуттів все було прекрасно.  ... Читати далі »
    Переглядів: 546 | Додав: Grom | Дата: 16.05.2013 | Коментарі (0)

    Copyright MyCorp © 2024
    Створити безкоштовний сайт на uCoz