Рідна фара Апача ніколи не вирізнялася потужністю, спроба подружити її з галогенкою закінчилася ремонтом рефлектора і тримача лампи.
Як альтернатива розглядалася фара з мотоцикла МТ-11 "Днепр". Проте ціна 340 грн та думка дружини спонукали мене на подальші пошуки.
Фари "капейкі" чи "шохи" були ретельно оглянуті і визнані однорівневими з Днепрофарою = найпростіша конструкція: рефлектор і розсіювач.
А от фари BMW Е34 мені глянулись - лінзованє ближнє світло і симпатична фара дальнього, лампи Н1! (до того ж ціна така сама як на Днепр - 350 грн)
я ще не придумав як їх причепить - але треба зберегти висоту посадки оригінальної фари, тому приблизно так. Якщо комусь не подобається - подивіться на Тріумф Спід Трайпл, Хонду Афріку твін чи Йамаху Супер Тенере попередніх років