Зараз Апачик їздить із трансплантованим серцем 150 кубовим двигуном 162FMJ. Цей двигун модифікований/форсований настільки, наскільки у мене вистачило фантазії: підвищена ступінь стиснення, розточені впускні та випускні канали у головці циліндра, врізані штуцери для Масляного Охолодження. Через збільшення СС мотор гріється значно більше і стандартних ребер охолодження вже недостатньо. Чому б не використати Масляний Радіатор?
Кріплення радіатора від 200сс верхньовального двигуна 163FML не підійшли на 150-ку. Тому довелось придумувати щось більш універсальне. Я розсверлив отвори у радіаторі з 6мм до 8 мм. Із 16мм квадратної труби зробив проставку = з однієї сторони вварив болт, з іншої гайку.
Тепер радіатор закріплений на рамі, за допомогою сантехнічних хомутів. При нормальній експлуатації радіатор тримається досить потужно, а у випадку падіння чи ДТП кріплення має провернутися/відломатися і таким чином спасти радіатор.