Меню сайту
Форма входу
Пошук
Календар
«  Березень 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архів записів
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 63
Друзі сайту
  • DIY - Зроби сам
  • Мото сайт Ingvar2
  • Мотосайт Se@dog-а
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Понеділок, 29.04.2024, 04:27
    Вітаю Вас Гість | RSS
    Головна | Реєстрація | Вхід
    Про мотоцикл моєї мрії - Апач
    Головна » 2013 » Березень » 29
    Внутрішня сторона двигуна
    В ході спору про причини втрати масла форумчани довго ламали списи довкола САПУНА. Щоб розв'язати усі спори я вирішив дослідити систему вентиляції картера. Конструкція КПП досить цікава: вторинний вал сидить нижче, тому шестерні можуть зачіпляти масло із загального обєму. Крім того в середині порожнистих валів прокачується масло - вихідні отвори безпосередньо під шестернями.
    вали коробки передач розташовані вгорі картераВали КПП стоять на підшипниках, видно систему змазки
    Для того щоб масло весь час не виштовхувалось назовні - в обох половинках картера влаштований лабіринто-подібний хід. Половинки сполучаються через отвір в прокладці.< ... Читати далі »
    Переглядів: 1106 | Додав: Grom | Дата: 29.03.2013 | Коментарі (0)

    Copyright MyCorp © 2024
    Створити безкоштовний сайт на uCoz