Головна » 2014»Липень»30 » Чотири труби, дві працюють - інший двигун в шасі мотоцикла Lifan YK200
19:35
Чотири труби, дві працюють - інший двигун в шасі мотоцикла Lifan YK200
Мій мотоцикл як фенікс - відроджується після поломок і продовжує рух у майбуття: пару днів назад я не доїхав до дому 5 км... дякую власнуку 600сс ЗіЗеРа, який взяв мене на буксир своїм жовтим Рено Кангу - мотоциклісти усіх країн допомагають одне одному!
Оскільки двигун відмовлявся заводитись, а при спробах хтовхача/гірки видавав страшні звуки з КПП, було прийнято рішення замінити двигун - 150сс чекає розточки циліндра, тому поставили куплений минулого року "на запчастини" 200сс двигун. Він виявився "робочим" - більше того, він досить прогресивний - під осі шестерень стартера запресовані підшипники (Ліфанівському двигуну вистачає товстих посадочних місць чи сталевих кілець). Форма кришки зчеплення какбе намекаєт на присутність масляного фільтра = 3 болта в нижній частині. Як у більшості Хонда-клонів, у нього є напливи для встановлення Масляного Охолодження.
Дві вихлопні труби не без гемору стали в Апачівську раму - права проходить вільно, а от ліва опирається на пружини підніжок. Через це підніжки не можуть піднитися на свої розрахункові місця і черкають в поворотах - прямо як у крутих мацациклів. Труби проходять під рамою, тому зменьшився кліренс = заїжджати на "поребрики" стало складніше. Ще один гемор: негерметичність вихлопного тракту. Права труба стоїть майже правильно, тому майже не січе. В той самий час ліва вихлопна труба стоїть неідеально і видає просто ураганний саунд. Два мідних кілечка діаметром 25мм (очевидно, від скутера чи мопеда) не вирішили проблему герметичності, проте зменьшили акустичний тиск в рази - тепер можна заїжджати у двір, не очікуючи бяку від сусідів.