я не певен що залишу їх - дуже вже яскраво світять.Тому я приготував "план Б" - встановлення автомобільних протитуманних фар.
Згідно діючих Правил Дорожнього Руху (ПДР) на мотоцикли дозволено встановлювати
одну (1) додаткову фару.
31.4.3 Зовнішні світлові прилади:
Примітки:
Мотоцикли (мопеди) можуть бути додатково обладнані однією протитуманною фарою, інші механічні транспортні засоби — двома. Протитуманні фари повинні розміщуватися на висоті не менше 250 мм від поверхні дороги (але не вище фар ближнього світла) симетрично до поздовжньої осі транспортного засобу і не далі 400 мм від зовнішнього габариту за шириною.
Дозволяється встановлювати на транспортних засобах один або два задні протитуманні ліхтарі червоного кольору на висоті 400 — 1200 мм і не ближче 100 мм до ліхтарів сигналу гальмування.
Увімкнення протитуманних фар, задніх протитуманних ліхтарів повинно здійснюватися одночасно з увімкненням габаритних вогнів і освітленням номерного знака (ближнім або дальнім світлом фар).
Підключати думаю напряму до акумулятора через релюшку і додаткову кнопку.
В комплекті 2 фари - друга буде запасною, чи піде на другий мотоцикл.
Світить потужно - сліпить. За рахунок лінзи та форми рефлектора фара дає рівну лінію
верхньої кромки потоку світла. Є надія, що вдасться відрегулювать світловий пучок
так, щоб гарно освітлювати дорогу і при цьому не сліпити зустрічних водіїв.
Найбільша проблема - енергозабезпечення. Потужність в 55W буде добре навантажувати
генератор і можливо, навіть, трохи розряжатиме акумулятор. Сильно не переживаю,
бо вдень батарея заряжається, а потім можна трохи і використати запас.