Меню сайту
Форма входу
Категорії розділу
Про мотоцикли, що творили історію [2]
Я вважаю, що історію мотоциклів можна зрозуміти прочитавши про певні моделі, які здійснили еволюцію чи революцію.
Експлуатація Альфамото Апачі 200 сс, обслуговування, ремонт, враження [43]
Тут пишу усе, про Альфамото Апач - обслуговування, ремонт, враження
Купити мотоцикл [5]
Читайте про усе що пов'язано із вибором і експлуатацією мотоцикла.
Пошук
Наше опитування
Хочеш купити мотоцикл?
Всього відповідей: 77
Друзі сайту
  • DIY - Зроби сам
  • Мото сайт Ingvar2
  • Мотосайт Se@dog-а
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Субота, 27.04.2024, 19:50
    Вітаю Вас Гість | RSS
    Головна | Реєстрація | Вхід
    Про мотоцикл моєї мрії - Апач
    Головна » Статті » Мото статті » Експлуатація Альфамото Апачі 200 сс, обслуговування, ремонт, враження

    Світло тюнінг Апача 200сс - вживлення діодів у габарити та стоп
    Стоковий стопсигналВ фару справа вставлений LED габарит
    Чому я захотів замінити лампи розжарювання світлодіодами - вони дають більше світла і при цьому споживають меньше електрики. Мене довгий час зупиняла їх ціна - від 50 до 150 грн за штуку. Проте Новий рік це непоганий привід зробити собі подарунок, особливо якщо купити його (подарунок ще восени).
    Чітко видно різницб між правим та лівим габаритамиДва діода: сильніший та слабший
    Спочатку я замінив лише правий діод, щоб подивитися наскільки дорогі діоди кращі за дешеві. Якщо порівнювати по різниці в ціні 1/7, то потужність відрізняється лише 1/5. Проте це все одно дуже гарний результат.
    Попередня версія діодного габарита - значно краще ніж 5 ватна лампочкаХороший діод на 4 направлених пучки світла
    Старі діоди мали лише 4 кристали сумарною споживаною потужністю 1W. Цього було достатньо для того щоб вони світили вдвічи краще за стокові лампочки.
    Новий дорогий і дуже потужний світлодіодСвітлодіод має 16 кристалів - дуже потужний
    Нові світлодіодни блоки мають 16 LED-кристалів. Вони настільки потужни, що їх майже не можливо сиотографувати. В принципі як раз цього ми і добивались.
    Потужний світлодіод в роботі16 світлодіодний кристалів дають дуже багато світла
    Випробування потужності світли я проводив у себе в дворі - як видно з фото, для повільної їзди в темну ніч вже достатньо.
    Два 16-ти кристальних діода дають потужне світлоТаке освітлення від двох потужних діодів
    Якщо дивитись на мотоцикл спереду - його дуже добре помітно, та і рівень освітлености діоди дають досить пристойний.
    світлодіоди в діїРівень освітлености досить непоганий як для двох діодів
    Дивитися на ввімкнений діод суворо протипоказано, а намагатися сфотографувати світловий потік фари - просто самовбивче завдання. Проте місія виконана! Особливість фари Апача полягає у відкритому верхньому секторі - габарити світять і вперед і вгору. Можливо для уникнення засліплення зустрічних водіїв доведеться заклеїти тонувальною плівкою частину плстикового обтічника.
    Фару дуже важко сфотографувати - надто потужний потік світлаГабарити випромінюють частину потоку вгору
    Наступні фото яскраво доводять неймовірну ефективність світлодіодних габаритів - споживана потужність двіиі по 4W майже можуть змагатися з 35W лампою розжарювання.
    Самі габарити вже дають нормальний рівень освітленняГабарити можуть виручити вночі, якщо згорить лампа
    Оскільки ближнє і дальнє світло працюють разом з габаритами, то лампа освітлює дальні ділянки, а діоди освітлюють ближні. Сумарно виходить досить пристойне освітлення.
    Лампа в режимі ближнього світла додає яскравості Габарити + дальнє світло = пристойне освітлення дороги
    Я закінчив з фарою і щоб поставити крапку в питаннях передньої напівсфери ще й замінив побитий поворотник. Новий більш оранжевий, проте правий і лівий не світяться одночасно - тому навряд чи хтось помітить різницю.
    Нарешті забрав запчастини - новий поворотникНовий поворотник більш оранжевий
    Щоб зняти пластикову кришку заднього габарита та стопсигнала мені довелось скрутити номерну табличку. Лише тоді з'явилася можливість розібрати задню блокфару. Доречі не можу не згадати про свій мелкотюнінг - оскільки задні вогні закріплені на резинових сайлентблоках, вона може незначно рухатись. Щоб фара не терла і не билась об пластик я наклеїв на її верхню частину резинову полоску, яка надійно захищає пластик від зношування. Усі подряпини на фарі утворилися до того як був наклеєний резиновий демфер.
    Задній габарит і стопсигнал трохи модифікованийНа верхню поверхню наклеєний резиновий жгут, який амортизує поштовхи
    Найдорожчи й з придбаних світлодіодів - комбінований діодний стопсигнал і габарит. На поверхні кожної з його пелюсток розміщені 8 діодних кристалів, два ззаду і по 6 на лицьовій поверхні.
    Стокова лампочка та світлодіодний блокЛампока і LED стопсигнал
    Встановлений і розкритий LED-зірочка не повністю поміщиється в корпусі фари. Проте це не заважає йому досить яскраво світитися.
    Діодний габарит має велику поверхню, що світитьсяLED габарит дає широкий потік світла
    Щоб оцінити яскравість габарита я вимкнув освітлення - по-моєму досить пристойно.
    В темноті світлодіодний габарит вражаєLED габаритний блок - в темноті без розсіювача
    Сфотографувати увімкнений стопсигнал - задача не тривіальна, проте як бачите впорався. Стопсигнал досить яскравий, тому я задоволений досягнутим результатом.
    При натисканні гальм - світловий потік збільшується в разисвітлодіодний стопсигнал досить потужний
    Підбиваючи підсумки LED-тюнінгу мотоцикла Апачі, мушу сказати: потужні та досить дорогі світлодіоди в габаритах повністю виправдалі себе. Лише їхнього освітлення достатньо щоб нікуди не поспішуючи дістатися додому у випадку перегорання основної лампи. Втім для використання вдень вони можуть виявитися занадто яскравими, тому варто задуматися над обмеженням їх за допомогою тонувальної плівки.
    Нарешті я задоволений світлом мотоцикла АпачПотужні діоди - гарне світло

    Категорія: Експлуатація Альфамото Апачі 200 сс, обслуговування, ремонт, враження | Додав: Grom (23.03.2013)
    Переглядів: 2349 | Коментарі: 4 | Теги: діоди в фару., лампочки, тюнінг мото, стоп сигнал, світлодіоди, габарити, Апач 200, фара, тюнінг | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 2
    1 Дмитрий (roker)  
    0
    При выборе светодиодов габарита (спереди) стоит учитывать спектр излучения. Известно, что холодный спектр, при том же световом потоке, дает меньше освещенность (особенность зрения человека, оно адаптировано за тысячи лет к естественному солнечному "желтому" свету) и намного хуже такая лампа заметна при плохих погодных условиях (лампы противотуманки - желтые). Частный случай, иллюстрирующий такую зависимость восприятия от длины волны - дискотечные УФ лампы, которые казалось бы не дают никакого освещения, а как ярко светится одежда от переизлученного света!

    Ограничения света габарита тонировочной пленкой можно избежать, используя регулировку яркости лампы. Есть готовые драйверы для мощных светодиодов с управлением, или можно переделать существующий (если он предусмотрен конструкцией лампы).

    Стоп сигнал сделан отлично! Мне нравится :)

    2 Grom  
    0
    дякую, 
    яскравість діодів у габаритах впала через перегорання кількох елементів - їх там по 16 на кожному. Крім того у порівнянні із фарами авто у мене досі немає світла.

    Про стоп-сигнал: яскравість стопа більша ніж у лампочки потужністю 25W. а от режим габарита у діодної зірочки не такий помітний як 5W лампочка

    Ім`я *:
    Email *:
    Код *:
    Copyright MyCorp © 2024
    Створити безкоштовний сайт на uCoz