Сезон почався і приніс купу розваг - то поїжджу по ямкам і потім ремонтуюсь, то кришка зірочки розподільчого валу почне сопливити маслом - саджу на герметик, то приборка почне тарахкотіти об фару - додаю резинових прокладок (тепер їх там 3 штуки: стокова, із м'якої пінорезини та із камери для "Капейкі"). Більше всього мене лякав двигун: ХХ не тримав, я весь час глухнув на світлофорах - доводилось увесь час підгазовувати; якось він не адекватно реагував на поворот ручки газу; грівся весь час зайве - це при температурі за бортом нижче 20º С. Одним словом мотик не їхав. Якщо в перші тижні сещону було не до того - треба було прокинутися віз зимової сплячки, то потім це почало дратувати!
Довелось пару раз покрутити гвинт кількості суміші. Очікуваного результату не добився - ХХ були або 10ХХ або 4000 ??? Довелося трохи подумати - чому? Розумні люди казали: це схоже на поведінку двигуна при бідній суміші - перевір, навіть, якщо свічка ніби в нормі. Одразу зізнаюся я не знаю чому ХХ був нестабільний, проте карб почав працювати краще: Карбюратор PZ-30 з прискорювальним насосом це досить складний і точний механізм. Якщо після зимової стоянки бензин значно втратив свої горючі властивості, то те саме могло статися з резиновими трубками та фарбою всередині баку. Достаатньо однієї ворсинки/волосинки/лусочки розміром 0,1мм щоб тонюсінький канал Холостого Ходу почав працювати нестабільно! З огляду на ці міркування, я на прогрітому двигуні почав гратися з гвинтом якості суміші - закручування майже не змінило обертів. А от викручування на 1 оберт одразу дало шалений підйом обертів до 6 000/хв ;) Після цього відрегулювати ХХ було зовсім не складно: спочатку викрутив гвинт якості до отримання максимальних обертів -> закрутив на ¼ оберта. Гвинтом кількості суміші виставив обороти Холостого Ходу 1 500/хв. От і усіх делов-то Якщо придивитись до гвинтів якості та кількості, то одразу зрозуміло який з них точніший :)
|