Меню сайту
Форма входу
Категорії розділу
Про мотоцикли, що творили історію [2]
Я вважаю, що історію мотоциклів можна зрозуміти прочитавши про певні моделі, які здійснили еволюцію чи революцію.
Експлуатація Альфамото Апачі 200 сс, обслуговування, ремонт, враження [43]
Тут пишу усе, про Альфамото Апач - обслуговування, ремонт, враження
Купити мотоцикл [5]
Читайте про усе що пов'язано із вибором і експлуатацією мотоцикла.
Пошук
Наше опитування
Хочеш купити мотоцикл?
Всього відповідей: 77
Друзі сайту
  • DIY - Зроби сам
  • Мото сайт Ingvar2
  • Мотосайт Se@dog-а
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Неділя, 28.04.2024, 08:18
    Вітаю Вас Гість | RSS
    Головна | Реєстрація | Вхід
    Про мотоцикл моєї мрії - Апач
    Головна » Статті » Мото статті » Експлуатація Альфамото Апачі 200 сс, обслуговування, ремонт, враження

    Саморобний кронштейн водійської підніжки Mark I
    Роботи було багато, з чого починати не дуже зрозуміло, тому фото робочого процесу немає.
    Загальний вигляд саморобного кронштейну водійської підніжкиСтоковий/заводський кронштейн піднжки водія Апачі 200
    Головний матеріал для кронштейну - кутник 50х50х4 мм з нього зварена головна пластина та верхнє вухо кріплення підніжки. Нижня деталь і розпорка зроблені із кутника 32х32х3 мм.

    Фабрична деталь відлита, тому усілякі виступи та заглиблення у ній виглядають дуже симпатично. Мені ж довелося мудрувати з товщиною і перекриттям кутників, щоб вийти на потрібну площину. Наприклад, для осі лапки КПП зварена площадка із 4 шарів металу. Потім вони просвердлені наскрізь, а вісь зафіксована гайкою із зворотньої сторони. Розумію, що можна було зробити це естетичніше, проте згадав про неї вже перед самою пробною поїздкою...
    Вісь лапки КПП змонтована на платформі, звареній з обрізків кутникаПриблизно так буде виглядати кронштейн з пасажирською підніжкою
    Під час проєктування та виготовлення було допущено чимало прорахунків, тому найближчим часом буду різати-варити новий кронштейн. З іншого боку я вважаю, що цей вийшов не зовсім комом, бо накопичено досвід виготовлення та експлуатації, зокрема:
    1. Водійська підніжка відсунулась назад приблизно на 1,5 см - це не зручно
    2. Вигин нижнього кутника не дає ніжці складуватись - особливо не заважає, проте може бути небезпечно у разі падіння (підніжка спрацює як слайдер, проте вона знаходиться значно нижче за центр маси мотоцикла = може призвести до перевертання)
    3. Вісь лапки КПП також посунулась, що призвело до зміни її кінематики (вона тепер стоїть не так як було) - це також не зручно, бо доводиться дуже високо задирати носок ноги під час перемикання на вищу передачу
    4. Забув поставити захисний щиток на ведучу зірочку - не страшно, проте потрібно відновити статус кво
    5. Зварні шви дуже неакуратні і можливо не дуже міцні, тому варити потрібно в зручних положеннях, а не в позах камасутри та ще й на мотоциклі - трохи приплавив захист на маятнику і навіть підпалив край пластика ... :(
    Головний висновок після зробленого: треба продумати технологічний процес від А до Я, тоді саморобна деталь буде навіть кращою за заводську. Бо вже у цього екземпляра посадочні місця кріплень мають мінімальні люфти, а місце кріплення пластику попадає тютелька в тютельку :)
    Категорія: Експлуатація Альфамото Апачі 200 сс, обслуговування, ремонт, враження | Додав: Grom (10.05.2013)
    Переглядів: 1642 | Коментарі: 6 | Теги: Lifan YK200, підніжки, Alfamoto Apache, мотоцикл апачі 200 сс, ремонт, водійські підніжки, зроби сам | Рейтинг: 5.0/2
    Всього коментарів: 5
    5 Kaya  
    0
    The forum is a brgthier place thanks to your posts. Thanks!

    3 Слесарищще  
    0
    Хвунціклірує?)
    Так от,щодо це-у.оскільки живйом цю деталь я не бачив,то і радити щось можу тільки у формі рекомендацій.
    По перше - проектування.Ясєн пєрєц,шо на коліні деталь з аналогічними характеристиками не склепати.Можна подібну,але з іншими.Коли я щось проектую,то переводжу купу паперу на ескізи-почеркушки;але почати слід з геометричних розмірів.Як я зрозумів,ти хочеш поправити ергономіку?А на це впливає купа факторів -- просиджене сідло,взуття на різній підошві...Складання підніжки,знову таки... Я б робив би так:мот на центральну підніжку,поряд два "ослінчики",бажано їх зафіксувати.Сидиш і приміряєшся.Якомога довше.Змінюєш висоту,соваєш ного вперед-назад.Знаходиш правильне положення.
    Паралельно знімаєш розміри з точок кріплення.Всі.Висота,ширина,глибина,кути,діаметри.На шматру міліметровки,ватмані чи у "Компасі",чи ще у якій програмі зводиш всі розміри до купи. Маєш "образ деталі,її основні точки.Краще у кількох проекціях.
    Тепер береш залізо) Кутовий прокат найдоступніший,та має ненайкращі характеристики.Я б радив "квадратну трубу".При тій же масі деталі з неї будуть жорсткіші.Звісно,і підхід до проектуванні дещо інший.Для отворів треба уварювати сталеві втулки. Згоден,треба шукати знайомого токаря або підходящі труби. Та воно того варте.Раджу труби 20*20*2 або 30*20*2.Варити можна і електродом,але краще таки напівавтоматом -- він практично не дає непроварів.А це у нашій справі дуже важливо!Або вчись добре варити.Бо твоя залізяка,м"яко кажучи,не надто надійна...)
    А що з ріднию деталлю?Зламалася?

    4 Grom  
    0
    http://myapach.at.ua/news....5-05-68
    та їй повний капец... зрізало кріплення = а їздити треба.
    Дякую за поради  cool

    2 Grom  
    0
    Давай - експертну думку wink

    1 Слесарищще  
    0
    провєрка связі)

    Ім`я *:
    Email *:
    Код *:
    Copyright MyCorp © 2024
    Створити безкоштовний сайт на uCoz