Меню сайту
Форма входу
Пошук
Календар
«  Травень 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архів записів
Наше опитування
Хочеш купити мотоцикл?
Всього відповідей: 77
Друзі сайту
  • DIY - Зроби сам
  • Мото сайт Ingvar2
  • Мотосайт Se@dog-а
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Четвер, 02.05.2024, 19:39
    Вітаю Вас Гість | RSS
    Головна | Реєстрація | Вхід
    Про мотоцикл моєї мрії - Апач
    Головна » 2013 » Травень » 17 » Давно не писав - карбюратор два важливих гвинта ;)
    17:43
    Давно не писав - карбюратор два важливих гвинта ;)
    Grom біля свого улюбленого мотоцикла - Альфамото Апачі 200сс
     Сезон почався і приніс купу розваг - то поїжджу по ямкам і потім ремонтуюсь, то кришка зірочки розподільчого валу почне сопливити маслом - саджу на герметик, то приборка почне тарахкотіти об фару - додаю резинових прокладок (тепер їх там 3 штуки: стокова, із м'якої пінорезини та із камери для "Капейкі").
     Більше всього мене лякав двигун: ХХ не тримав, я весь час глухнув на світлофорах - доводилось увесь час підгазовувати; якось він не адекватно реагував на поворот ручки газу; грівся весь час зайве - це при температурі за бортом нижче 20º С. Одним словом мотик не їхав. 
     Якщо в перші тижні сещону було не до того - треба було прокинутися віз зимової сплячки, то потім це почало дратувати!

     Довелось пару раз покрутити гвинт кількості суміші. Очікуваного результату не добився - ХХ були або 10ХХ або 4000 ??? Довелося трохи подумати - чому? Розумні люди казали: це схоже на поведінку двигуна при бідній суміші - перевір, навіть, якщо свічка ніби в нормі. Одразу зізнаюся я не знаю чому ХХ був нестабільний, проте карб почав працювати краще:
    Карбюратор PZ-30 з прискорювальним насосом це досить складний і точний механізм. Якщо після зимової стоянки бензин значно втратив свої горючі властивості, то те саме могло статися з резиновими трубками та фарбою всередині баку. Достаатньо однієї ворсинки/волосинки/лусочки розміром 0,1мм щоб тонюсінький канал Холостого Ходу почав працювати нестабільно!
     З огляду на ці міркування, я на прогрітому двигуні почав гратися з гвинтом якості суміші - закручування майже не змінило обертів. А от викручування на 1 оберт одразу дало шалений підйом обертів до 6 000/хв ;)
    Нвинт якості суміші карбюратора PZ-30 знаходиться у важкодоступному місці
     Після цього відрегулювати ХХ було зовсім не складно: спочатку викрутив гвинт якості до отримання максимальних обертів -> закрутив на ¼ оберта. Гвинтом кількості суміші виставив обороти Холостого Ходу 1 500/хв. 
     От і усіх делов-то
    Розібраний карбюратор PZ-30 - гвинти кількості та якості суміші
    Якщо придивитись до гвинтів якості та кількості, то одразу зрозуміло який з них точніший :)
    Переглядів: 911 | Додав: Grom | Теги: карбюратор, пусковий збагачувач, підсос, гвинт кількості суміші, гвинт якості суміші, pz-30, ручка газу, трос газу, бідна суміш | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    Ім`я *:
    Email *:
    Код *:
    Copyright MyCorp © 2024
    Створити безкоштовний сайт на uCoz