Категорії розділу |
Мотоекіпіровка, безпека руху
[0]
Як убезпечити себе? - виберемо, випробуємо та покращимо мотоекіпіровку.
|
Мото статті
[50]
Все що може бути цікавим та корисним стосовно мотоциклів взагалі та Альфамото Апачі зокрема
|
|
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
|
Всього матеріалів в каталозі: 46 Показано матеріалів: 21-30 |
Сторінки: « 1 2 3 4 5 » |
Вчора встановив на свій Апачі 5-ту, ювілейну лампочку. Враховуючи пробіг 6400 км це не дуже багато. Проте експлуатація протягом сезону показала - не усі лампочки однакові. Про це і поговоримо: |
Після чергового падіння я помітив сторонній шум. Перевіривши усі кріплення та не помітвши жодних проблем, заспокоївся. Списав усе на китайськисть мотоцикла - повінен же він колись почати шуміти...Проте, чергова заміна мастил і промивка повітряного фільтра показали мою неправоту. Як тільки я відкрутив бокову кришку на землю впали шматочки пластику - тепер усе зрозуміло! |
Колись Хонда задумала захопити світ і почала випускати
мотовелосипеди... На початку 70-х років минулого
століття Азія демонструвала світу підйом Азійських тигрів. Звичайно, розумні люди в Хонді не могли залишатись
осторонь. Головним коником вирішили зробити дешевизну та надійність. Для
вироблення робочої концепції в регіони, які найшвидше розвиваються поїхали
спеціалісти компанії Такеші
Іганакі та Еіносуке Мійачі. Вони місяць спостерігали, як використовують
мототехніку на майбутніх ринках збуту.Сказати, що вони були шоковані — значить промовчати. На мототехніці
каталися втрьох і вчотирьох. Мотоцикли завантажували і перевантажували усюди і
завжди. Головним критерієм нормального завантаження вважали можливість хоч
якогось руху. Про обслуговування та культуру експлуатації було годі й говорити.
Мастило в картері ганяли доки воно не загущувалося і його звідти ледь вдавалось
виколупати, повітряні фільтри виглядали, ніби зроблені із пилу та бруду.
Мототехніка потрапляла на сервісні СТО тільки після втрати можливості
рухатися... |
У мене згоріла лампочка у фарі, кілька днів я шукав чим бі її замінити. Знайшов купив одразу галогенку і звичайну лампочку. Звичайно встановив галоген - світла багато, все ніби нормально. Проте після першої ж тривалої поїздки у мене знову пропало світло...Розбирання фари показало поплавлений тримач лампочки та деформований дефлектор |
Нещодавно я зібрався з'їздити в магазин по хліб. Це недалеко, 1,5 км на круг, тому накинув куртку - там гаманець, натягнув шолом - без нього не їжджу і в путь. Проте не так сталося як гадалося - дорогу мені заступили безпризорні барбоси. Я не міг толерувати їх хамську поведінку, тому трохи шугнув - газонув, направив мот на зграю... всі крім однієї кинулись тікати. Бідна собацюра ніяк не могла вибрати напрямок - то вправо, то вліво. Дуже схоже на анегдот про камаз та бабульку!
Оскільки я не прагнув завдати їй жодних травм, довелося різко загальмувати. ВІдверто перетис передні гальма, та ще й руль був не прямо направлений. Як результат ловсайд на правий бік.
|
Якось раз я забув вдома інструменти... Варто було б повернутися поки не від'їхав далеко, але вирішив, що нічого страшного. Поки їхав помітив неправильний звук вихлопу - січе. Тут думать довго не треба - треба підтягнути. Позичив ключика і зробив всього чверть оберта, отримав глуху хромовану гайку з шматком шпильки наглухо інтегрованим в неї. Гарнюньо!!! |
Мікротюнинг полягав у перестановках передніх та задніх у випадковій послідовності. Проблема полягала у неправильному куті опорних поверхонь підніжок. У мене склалося враження, що їх поставили праву наліво. Проте при спробі переставити - вийшло навіть гірше. |
Передо мной одним стояла вся модельная линейка выпускаемой заводом мототехники – заправленная и подготовленная к езде. Катайся хоть до изнеможения! Я решил остановить свой выбор на наиболее интересных моделях, которые завозятся или в скором времени будут завозиться в Украину. Четвёртым мотоциклом в тестовом «меню» стал экземпляр, который появится в Украине под именем Альфамото IROKEZ. Ещё до того, как я сел на него, откуда-то пришло понимание, что это настоящий «убийца YBR». Во время моего визита на завод, совпало два фактора. Во-первых, была хорошая погода, что само по себе редкость. Апрель в южных провинциях Китая считается сезоном дождей, и ливни могут идти каждый день на протяжении нескольких недель. Во-вторых, в этот день был организован тест-драйв для крупной делегации китайских дилеров. Но, то ли делегация припозднилась, то ли технику подготовили сильно заблаговременно, но... передо мной одним стояла вся модельная линейка выпускаемой заводом мототехники – заправленная и подготовленная к езде. Катайся хоть до изнеможения! |
Вперше у мене були проблеми з мотоциклом - я не зміг доїхати на роботу вчасно... причина банальна - не весь тюнінг однаково корисний! |
Я клявся усім на світі, що не буду чіпати мотик... не втримався. Тому читайте що можна зробити з Апачиком не нашкодивши та не сильно напрягаючись. Як результат підвищена екологічність та приємніший розгін на обертах 3000-6000 об/хв. |
|
|