Меню сайту
Форма входу
Пошук
Календар
«  Липень 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Архів записів
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 63
Друзі сайту
  • DIY - Зроби сам
  • Мото сайт Ingvar2
  • Мотосайт Se@dog-а
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Неділя, 28.04.2024, 23:18
    Вітаю Вас Гість | RSS
    Головна | Реєстрація | Вхід
    Про мотоцикл моєї мрії - Апач
    Головна » 2012 » Липень » 11 » ТО 4000
    17:08
    ТО 4000
    Сьогодні користуючись службовим положенням заміню в мотику масло і змащу ланцюг, ще мабуть загляну в повітрофільтр - там у мене на випробувальному терміні один з двох фільтрувальних елементів. Після 1000 км варто перевірити чи він один справляється. Щасливий випадок допоміг знайти фірмовий сервіс Liqui Moly біля гіпермаркету Fozzy. Там прямо на прилавку стояла 4л каністра мастила 10w-50 за 340 грн. Вгадайте хто став її щасливим власником? Та ще й замовив фірмове мастило високоадгезивне пенентруюче для ланцюга!!! Завтра чи післязавтра треба заїхати і забрати = вже привезли.

    Катаюсь в своє задоволення, позавчора проїхався в страшенну зливу без куртки = маю синяки на усіх частинах тіла не прикритих бронею. Відчуття від грозових крапель як ніби по тобі щебнем кидають. Але мотор тягнув просто як бізон (цікаво Апачі якось пов'язані з бізонами???)! Вода від зустрічних авто летіла так, що нічого не було видно. О 6-ій вечора (дня) доводилося їхати орієнтуючись по габаритам фури. При цьому жодних питань до резини не виникло - тримає, розганяє, гальмує!!!

    Нарешті знайшов підходящу лампочку в фару - 12v 35/35w галогенку, встановив і завтра буду тестувати, найближчим часом читайте і роздивляйтесь фото процесу встановлення. Крім того габарити розжилися счетверенними діодами - тепер гарнюньо світить і можна пізніше вмикати габарит. Хоча є підозра, що варто весь час їздити із ввімкнутою фарою - бо на високих обертах реле-регулятор може недостатньо скидати вольти, тому доведеться допомагати йому лампочкою.

    Сусіди та колеги по роботі весь час чому я весь час ремонтую свого мотоцикла... як їм пояснити, що поки ремонтують те, що ламається. А я обслуговую мотоцикла, і мушу зазначити, отримую від цього несказаннє задоволення. Масло міняється кожну 1000 км, ланцюг підтягується теж десь з таким інтервалом, але не на Х000 а на чергових Х500. За бензином заїжджаю що 400-450 км. Доречі сьогодні спробую заправити 92-ий від УКРАВТО, подивимося чи виростуть у мотика крила.

    Поки що це і все - мотик радує, мотор крутить, дороги поки що є. Тільки от часу щоб кататись мало, так і виходить що на роботу, з роботи, і знову на роботу і знову додому! З іншого боку 4000 км намотати за 2 місяці експлуатації = це досить інтенсивне використання!
    Переглядів: 590 | Додав: Grom | Теги: 10w-50, лампочка, то, 4000 км, 200 сс, Альфамото Апачі, 12v 35/35w, Alfamoto Apache, заміна мастила | Рейтинг: 4.0/1
    Всього коментарів: 0
    Ім`я *:
    Email *:
    Код *:
    Copyright MyCorp © 2024
    Створити безкоштовний сайт на uCoz