Меню сайту
Форма входу
Пошук
Календар
«  Червень 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Архів записів
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 63
Друзі сайту
  • DIY - Зроби сам
  • Мото сайт Ingvar2
  • Мотосайт Se@dog-а
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Четвер, 02.05.2024, 06:10
    Вітаю Вас Гість | RSS
    Головна | Реєстрація | Вхід
    Про мотоцикл моєї мрії - Апач
    Головна » 2012 » Червень » 25 » Обкатка завершена - мої враження про мотоцикл Альфамото Апачі
    16:33
    Обкатка завершена - мої враження про мотоцикл Альфамото Апачі
    Гарна робота механізма може бути забезпечена досить ненапряжним регулярним обслуговуванням. Я нарешті відкатав 3000 км і зробив чергове ТО. В мотоциклові досі дуже мало модифікаций, що для мене особисто дивно. 
    По результатам обкатки Мотоцикла Апач було зроблено такі висновки:
    Мотоцикл має еталонну керованість та достатньо швидко стартує/розганяється/гальмує - прекрасний мотик для міста.
    До Двигуна немає жодних претензій, так само як і до ходовки.
    Alfamoto_Apache_YK-200
    Масло Liqui Molly 10-w40 надто рідке для нашого жаркого літа, його текучисть на робочих температурах надмірна, що призводить до викіпання чи згорянн надмірної кількості мастила. На літо варто заливати щось густіше.
    Пробка маслозаливної горловини мотоцикла АпачYK-200 маслозаливна горловина
    Стокові покришки гарної якості, я даремно на них нарікав. Особливо мене здивувала передня. Попри її невелику ширину та специфічний протектор вона справно трудиться і вдень, і вночі. Гарно тримає як курсову так і поперечну стійкість мотоцикла.
    Витрата пального залежить в основному від режиму експлуатації мотоцикла. Найменьше було 2,4 л/100 км пробігу, найбільше я палив під час поїздки в Полтаву - 2,8 л/100 км. 
    Тяга та швидкість набору обертів поступово росла починаючи від перших километрів і аж до сьогоднішнього дня. Якщо я спочатку бідкався, що мот не може нормально їздити на обертах нижчих за 4000, то зараз можна собі дозволити їздити по місту в діапазоні 2500-4500 = для себе я його так і називаю міський режим.
    Спідометр єдина деталь мотоцикла, яка викликає нарікання одразу після старту мотоцикла він показує 20км/год і потім постійно додає 10 км до моїх динамічних показників. З одного боку так важче нарватися на штраф, а з іншого не дуже зручно. При цьому одометр показує нормальний пробіг - числа співпадають з автомобільними. Мій висновок - цей спідометр ставляфть на кілька моделей і мені дістався не повністю адаптований, якась деталюшка не від Апача.
    Світло у фари достатнє для неспішного пересування у темний час доби. Оскільки я не надто ганяю і вдень, то це не доставляє мені жодних неприємностей.
    Мотику не вистачає кофра та/і бічних сумок. Я би з радістю перекинув набір інструментів із свого наплічника в сумку чи кофр і таким чином звільнив би корпус для активного кермування.

    Підсумовуючи мушу зазначити що Апач краща моя покупка за багато років, співвідношення ціна/якість на найвищому рівні!!! Користуючись нагодою дякую компанії Альфамото та особисто МІКЕ'у за свободу, економію часу/нервів та надзвичайну насолоду від керування кращим стрітом на українському ринку!
    Переглядів: 743 | Додав: Grom | Теги: купити мото, альфамото апач, 200 сс, Alfamoto Apache, відгуки про мотоцикл Апач, обкатка мотоцикла | Рейтинг: 5.0/3
    Всього коментарів: 1
    1 Grom  
    0
    Вже 3500 враження не змінились

    Ім`я *:
    Email *:
    Код *:
    Copyright MyCorp © 2024
    Створити безкоштовний сайт на uCoz