Цепний привод заднього колеса стандарт для невеликих мотоциклів. Кардан ставити на малокубатурник немає сенсу (дорого), а ременем - стиль не той, надто вже багато буде асоціацій з швейною машинкою. Для нормальної роботи ланцюга його треба вчасно змащувати та підтягувати. Якщо цього не робити можна спостерігати таку картину:
Ланцюг прослаблений всього на зайві 1-2 см, проте це вже заважає нормальній роботі головної передачі. Оскільки на Апачі одноциліндровий чотиритактний мотор, то він видає крутний момент раз на 4 оберти колінчастого валу. Попри моторну передачу та коробку передач, де крутний момент послідовно ділиться - все одно ривки передаються на ланцюг. Це можна добре відчути коли їдеш на малих обертах - мотоцикл то пливе то підпригує вперед. Втім, находу ці явища значно зглажуються інерцією мотоцикла, колеса. Для кращого розуміння варто покрутити двигун на центральній підніжці - як тільки оберти зростають ланцюг "тече" ламінарно, а от на низьких - він дьоргається.
Думаю висновок очевидний - на одноциліндрових моторах не варто їздити на обертах близьких до холостих.