Щось забарахлило з проводкою - поміряв: напруга стрибає... злякався, що серед робочих днів залишуся без мотоцикла. День витратив на пошук запчастин і тупе роздивляння... Зрештою вирішив замінити статор генератора - по діаметру підійшов від якогось скутера. Довелось трохи підточити, щоб внутрішний отвір став на 1,5 мм більшим. Далі все просто - тут відрізать, тут переобжать і voile! У мене на мотоциклові встановлено три-фазний генератор. Перша пробна поїздка була дуже лячною = раптом не вийде... Проте з проблем виявлено лише трохи підплавлений 15А запобіжник. Як тільки я його замінив - світло стало світити краще. Про всяк випадок поставив 20А запобіжник. Тепер я можу побачити ями заздалегідь, до того як я в них заїду. Крім того тепер ближнє світло дозволяє їздити із швидкістю близько 40-50 км/год за відсутності будь-якого іншого освітлення. Якщо ж використовувати одночасно основні та додаткову фари, то я власник справжнього "короля нічних доріг"! Слава Україні!
|