Дощі не дають змоги нормально їздити. Кататись то одне, а от сушитись цілий день на роботи - не усім це подобається. Тому вже тиждень не катаюсь після того як поїхав на роботу в понеділок. Зранку трохи дощик,ладно, я ж купив берці = проїду. В результаті стояння в калюжі перед світлофором правий одразу набрав води... працюю сушу, готуюсь до запливу додому. Мотик весь день поливає і задуває з усіх сторін, бо чохла немаю і сховати нема куди... Нарешті завершив усі справи витер сідло (дощ продовжувався, тому до сраки карі очі...), їду: мотор не може прогрітися на кожному світлофорі з мене йде пара аж шолом запотіває. Шини тримають, задне гальмо скрипить безбожно - пробував підсушити плавним тривалим натисканням - щоб нагрілось і перестало (до ... очі). Боковий вітер переставляє по полосі в межах 2 метрів = стрьомно!!! їду 30-40 км/ч. за 12 км від дому у мене пропадає світло... спочатку вимкнулось ближнє, потім і дальнє. Індикатор горить в будь-яких положеннях. Їхав на габаритах. Дощ такий валив, що візор заливало по новій ще до того як я його встигав протерти (рука ще не завершила прохід по склу, а вже знову ничого не видно). Вирішив не нариватися і поїхати знайомими вуличками - приємно здивувався, що попереду рівненький видно новий асфальт, виявилось що то вода... За законом Мерфі якщо ти заїхав у калюжу - то обов'язково попадеш в яму = попав води було до колін на підніжках... газонув мало на козу не встав - вискочив, потім подумав що не варто було так робить - раптом би вода в фільтр попала !!!! Доїхав, щоб мотор прогрівся до стабільного ХХ довелось 5 хв дирчать у гаражі. За звичкою перевірив світло - запрацювало, видно теплом від двигуна контакти просушило - запобіжник не згорів, значить коротун був не критичний. Мот вивозить із будь-яких ситуацій і це дуже радує!
Шукайте сьогодні у розділі статті мій фото звіт про ремонт фари після невдалої спроби тюнінгу.
|