Меню сайту
Форма входу
Категорії розділу
Про мотоцикли, що творили історію [2]
Я вважаю, що історію мотоциклів можна зрозуміти прочитавши про певні моделі, які здійснили еволюцію чи революцію.
Експлуатація Альфамото Апачі 200 сс, обслуговування, ремонт, враження [43]
Тут пишу усе, про Альфамото Апач - обслуговування, ремонт, враження
Купити мотоцикл [5]
Читайте про усе що пов'язано із вибором і експлуатацією мотоцикла.
Пошук
Наше опитування
Хочеш купити мотоцикл?
Всього відповідей: 77
Друзі сайту
  • DIY - Зроби сам
  • Мото сайт Ingvar2
  • Мотосайт Se@dog-а
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Субота, 11.05.2024, 12:33
    Вітаю Вас Гість | RSS
    Головна | Реєстрація | Вхід
    Про мотоцикл моєї мрії - Апач
    Головна » Статті » Мото статті » Експлуатація Альфамото Апачі 200 сс, обслуговування, ремонт, враження

    Заміна мастила
    Двигун мотоцикла Апачі 200сс
    Міняти масло варто на добряче прогрітому двигуні. Зазвичай з цим немає особливих проблем - поїхав купив, приїхав замінив. Якщо ви спробуєте вилити масло після нічної стоянки... боюся у вас нічого не вийде. В прямому сенсі - вильється дуже мало, у мене злилося лише 120-150 мл. Тому прогрів, а ще краще поїздочка перед заміною - те що лікар прописав.
     За роки експлуатації мотоцикла я випрацював свою схему зливу мастила, можливо комусь згодиться:
    - Ставлю мотик на боковий упор над водостоком (це найнижча точка в дворі) - поперше не буде проблем з ключами та розміщенням посудини, по друге якщо щось прольється - не біда
    Злвна пробка для масла на двигуні СВ 200сс
    - Відкручую зливну пробку, особливо акуратно виймаю пружину та фільтр
    - Поки перші краплі мастила капають в посудину відкручую заливну горловину з щупом, таким чином відкриваю достип повітрю - струмінь масла бадьоро капотить в піддон. Якщо одразу відкрутити щуп, то можна досить неприємно попекти руки маслом, яке почне литися одразу в момент відкручування зливної пробки
    Заливна пробка для масла на моторі CB 200cc
    - Коли струмінь стане тонким як сірник - можна трохи покрутити двигун. Дуже не раджу використовувати електростартер - кілька легеньких натискань кіком (запалення вимкнуто!) дозволить злити ще 5-50 мл з маслонасоса
    - Дуже допомагає додаткове нахиляння та вирівнювання мотоцикла, оскільки моторний картер об'єднаний з КПП, то є багато пустот і карманів, в яких затримується мастило. Будьте впевнені, що зможете втримати мотоцикл - погодьтеся, смішно, тупо і дорого заміняти вижими та дзеркала через недбалість.
    - Фільтрація масла на Апачі здійснюється двоступенево - груба підпружиненою сіточкою під пробкою. Тонка очистка проходить в центробіжному фільтрі, який жорстко насажений на колінчатий вал. Його варто очищати десь раз в 5000 - 7000 км.
    Пробка для зливу мастила та номер двигуна мотоцикла Апач
    - Поки стікає масло можна відкрити повітряний фільтр та промити його поролонові частини в гарячій воді з милом. Краще не користуватися всілякими розчинниками, бо фільтр може розчинитися, набухнути чи зіпсуватися інакшим способом... краще все таки водою - довше, не так зручно, проте надійно. Миючий засіб потрібно гарненько виполоскати - вам в двигуні його часточки не потрібні!
    - Аккуратно закручуємо зливну горловину, сіточка фільтр притискається досить потужною пружиною, тому варто пару раз спробувати закрутити саму пробку - зловити момент зачеплення різьби. В жодному рази не варто силувати - перенарізання різьби на алюмінієвому картери чи купівля нової пробки це зайві витрати часу та фінансів
    Я ллю в Апач LIQUI MOLY
    - Залишилося лише залити нове мастило. Можна використати маленьку лієчку, тому що заливна горловина утоплена в корпус мотоцикла. Проте я не маю таких проблем - я ллю LIQUI MOLY, а вони подбали про мою зручність. 
    Зручна тара масла LIQUI MOLYВстроєна лійка для заправки мотоцикла мастилом
    Якщо заливати відпрацьовану оливу в банки з під попередніх заливок, то можна просто і зручно відслідковувати масляний апетит вашого двигуна. З огляду на токсичність нафтопродуктів - не варто їх виливати в грунт, особливо поблизу від водойм - подбаймо про навколишне середовище!
    Категорія: Експлуатація Альфамото Апачі 200 сс, обслуговування, ремонт, враження | Додав: Grom (30.05.2012)
    Переглядів: 1654 | Коментарі: 4 | Теги: sb, то, 200 cc, мотоцикл альфамото апач, 150 cc, промивка повітряного фільтра, LIQUI MOLY, догляд за мотоциклом, SG, заміна мастила | Рейтинг: 5.0/2
    Всього коментарів: 3
    2 Антон  
    0
    Ага полный литро входит, если из пробки пузыры идут = покачай мотык или закрути крушку и заведи ,тогда масло разойдется по двигателю и все пометится

    1 pudikq  
    0
    Я так понимаю требуется заливать весь литр...?

    3 Grom  
    0
    Так заливати 1 л мастила. В мануалі на хонду написано, що повний об"єм масло системи 1,1 л, змінюваний об"єм 960 мл = як по мені 1 л простіше запам"ятати/відміряти smile

    Ім`я *:
    Email *:
    Код *:
    Copyright MyCorp © 2024
    Створити безкоштовний сайт на uCoz