Міняти масло варто на добряче прогрітому двигуні. Зазвичай з цим немає особливих проблем - поїхав купив, приїхав замінив. Якщо ви спробуєте вилити масло після нічної стоянки... боюся у вас нічого не вийде. В прямому сенсі - вильється дуже мало, у мене злилося лише 120-150 мл. Тому прогрів, а ще краще поїздочка перед заміною - те що лікар прописав. За роки експлуатації мотоцикла я випрацював свою схему зливу мастила, можливо комусь згодиться: - Ставлю мотик на боковий упор над водостоком (це найнижча точка в дворі) - поперше не буде проблем з ключами та розміщенням посудини, по друге якщо щось прольється - не біда - Відкручую зливну пробку, особливо акуратно виймаю пружину та фільтр - Поки перші краплі мастила капають в посудину відкручую заливну горловину з щупом, таким чином відкриваю достип повітрю - струмінь масла бадьоро капотить в піддон. Якщо одразу відкрутити щуп, то можна досить неприємно попекти руки маслом, яке почне литися одразу в момент відкручування зливної пробки - Коли струмінь стане тонким як сірник - можна трохи покрутити двигун. Дуже не раджу використовувати електростартер - кілька легеньких натискань кіком (запалення вимкнуто!) дозволить злити ще 5-50 мл з маслонасоса - Дуже допомагає додаткове нахиляння та вирівнювання мотоцикла, оскільки моторний картер об'єднаний з КПП, то є багато пустот і карманів, в яких затримується мастило. Будьте впевнені, що зможете втримати мотоцикл - погодьтеся, смішно, тупо і дорого заміняти вижими та дзеркала через недбалість. - Фільтрація масла на Апачі здійснюється двоступенево - груба підпружиненою сіточкою під пробкою. Тонка очистка проходить в центробіжному фільтрі, який жорстко насажений на колінчатий вал. Його варто очищати десь раз в 5000 - 7000 км. - Поки стікає масло можна відкрити повітряний фільтр та промити його поролонові частини в гарячій воді з милом. Краще не користуватися всілякими розчинниками, бо фільтр може розчинитися, набухнути чи зіпсуватися інакшим способом... краще все таки водою - довше, не так зручно, проте надійно. Миючий засіб потрібно гарненько виполоскати - вам в двигуні його часточки не потрібні! - Аккуратно закручуємо зливну горловину, сіточка фільтр притискається досить потужною пружиною, тому варто пару раз спробувати закрутити саму пробку - зловити момент зачеплення різьби. В жодному рази не варто силувати - перенарізання різьби на алюмінієвому картери чи купівля нової пробки це зайві витрати часу та фінансів - Залишилося лише залити нове мастило. Можна використати маленьку лієчку, тому що заливна горловина утоплена в корпус мотоцикла. Проте я не маю таких проблем - я ллю LIQUI MOLY, а вони подбали про мою зручність. Якщо заливати відпрацьовану оливу в банки з під попередніх заливок, то можна просто і зручно відслідковувати масляний апетит вашого двигуна. З огляду на токсичність нафтопродуктів - не варто їх виливати в грунт, особливо поблизу від водойм - подбаймо про навколишне середовище!
|