Меню сайту
Форма входу
Категорії розділу
Про мотоцикли, що творили історію [2]
Я вважаю, що історію мотоциклів можна зрозуміти прочитавши про певні моделі, які здійснили еволюцію чи революцію.
Експлуатація Альфамото Апачі 200 сс, обслуговування, ремонт, враження [43]
Тут пишу усе, про Альфамото Апач - обслуговування, ремонт, враження
Купити мотоцикл [5]
Читайте про усе що пов'язано із вибором і експлуатацією мотоцикла.
Пошук
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 63
Друзі сайту
  • DIY - Зроби сам
  • Мото сайт Ingvar2
  • Мотосайт Se@dog-а
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Неділя, 12.05.2024, 12:49
    Вітаю Вас Гість | RSS
    Головна | Реєстрація | Вхід
    Про мотоцикл моєї мрії - Апач
    Головна » Статті » Мото статті » Експлуатація Альфамото Апачі 200 сс, обслуговування, ремонт, враження

    Правильна обкатка - запорука безпроблемної експлуатації мотоцикла
     Поршень, кольца, палецНовий мотоцикл або після капітального ремонту (заміна поршнів, кілець, підшипників, шестерень і т.д.), незважаючи на високу точність виготовлення його деталей, необхідно акуратно обкатати на перших 2000-3000км, щоб в початковий період експлуатації деталі механізмів приробилися. В результаті поступового притирання деталей, під час обкатки формуються високоякісні, досить великі поверхні тертя  і зазори, які в подальшому забезпечують найменші втрати на тертя, найбільшу зносостійкість окремих деталей і довговічність двигуна. В період обкатки внаслідок не припрацьованості нового мотоцикла двигун, а також коробка передач і почасти редуктор задньої передачі нагріваються сильніше, ніж у обкатаного мотоцикла; сальники можуть незначно пропускати мастило, крутний момент двигуна знижений, прискорення повільне, накат поганий. Відбувається осадка різьбових з'єднань, прокладок, оболонок тросів управління, відносне подовження тросів управління. Затяжка деяких болтів і гайок може ослабнути. Збільшується вільний хід важелів управління зчепленням, гальмом, дроселем карбюратора, декомпресора. Ланцюги витягуються. Масло швидко насичується частинками металу. 
     Для того щоб двигун розвивав повну потужність і мотоцикл безвідмовно служив можливо більший термін, в початковий період експлуатації необхідно особливо уважно виконувати правила обкатки та догляду, вказані виробником в інструкції. Для мотоциклів усіх типів обкаточний період складає перших ~ 2000 км.
     Під час обкатки забороняється (вкрай не рекомендується) перевищувати максимальну швидкість руху, зазначену виробником. В обкатний
    період не можна на одиночному мотоциклі їздити з пасажиром, а на мотоциклі із коляскою - більше, ніж з одним пасажиром,  і класти вантаж. В період обкатки по можливості не варто використовувати мотоцикл для навчання водінню, вибирайте дороги з гладким покриттям і невеликою кількістю транспорту. За всяку ціну уникайте їзди по глибокій грязюці, піску, довгим і крутих підйомах. Щоб запобігти перегріву краще їздити в неспекотний час доби. 
     Рух можна починати тільки після прогріву двигуна. Під час прогріву не допускається робота двигуна з великим числом оборотів
    колінчастого валу. У всіх випадках дросель карбюратора треба відкривати поступово, щоб уникати різкого збільшення числа обертів колінчастого валу двигуна і розгону мотоцикла з великим прискоренням. Необхідно своєчасно перемикати передачі, не допускаючи руху мотоцикла з перевантаженням двигуна на вищих передачах і надмірно тривалого руху з високим числом обертів колінчастого вала на нижчих передачах. Під час пробігу перших 1000 км, а надто перші 100 км, рух з відкритим дроселем допускається тільки на короткій відстані (300-500 м). Пройшовши цю відстань, закривають дросель і дають котитися мотоциклу за інерцією. Внаслідок цього відбувається краща приробітку. Періодично протягом усього періоду обкатки необхідно контролювати легкість обертання колінчастого вала. Для цього витискають зчеплення і трохи проїжджають накатом. Якщо двигун починає зупинятися і просить підгазувати -  значить, внаслідок нагрівання і розширення металу почалося заклинювання поршня в циліндрі. В цьому випадку негайно треба негайно зупинити двигун для охолодження. Рух накатом протягом усього періоду обкатки іноді рекомендується здійснювати при вимкненому зчепленні.
     Не варто їздити на великі відстані. Приблизно через 5-10 км слід зупинятися і давати двигуну охолонути. Після пробігу декількох сотень кілометрів можна проходити без зупинки відстані по 20-25 км, якщо, звичайно, двигун не буде перегріватися. Після перших 1000 км пробігу допустима максимальна швидкість руху збільшується. Після пробігу 3000 км обкатка повністю закінчується і дозволяється їзда з максимально допустимою швидкістю без обмежень. Однак і після проходження обкатки при їзді з максимальною швидкістю потрібна обережність. 

    Категорія: Експлуатація Альфамото Апачі 200 сс, обслуговування, ремонт, враження | Додав: Grom (09.03.2012)
    Переглядів: 2712 | Теги: альфамото апачи, Як, правильна обкатка, новий мотоцикл, правильно обкатати мотоцикл | Рейтинг: 4.5/4
    Всього коментарів: 0
    Ім`я *:
    Email *:
    Код *:
    Copyright MyCorp © 2024
    Створити безкоштовний сайт на uCoz